KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #9  
Oud 15-08-2012, 11:54
RAI's Avatar
RAI RAI is offline
 
Geregistreerd op: Mar 2007
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 41
Berichten: 335
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Beste RB,

Ik ben het met u eens dat de sluiting van het forum misschien niet de beste oplossing was. Maar dan vooral naar de buitenwereld toe.
Maar het een onnozele beslissing noemen, vind ik onrespectvol tov de mensen die zoveel werk in dit forum steken.
Dat er op andere fora totale anarchie heerst, hebben zij geen boodschap aan.
Als ze een forum willen waar iedereen zich aan de regels houdt waarmee ze hebben ingestemd bij het registreren, is dat hun goed recht. Ja zelf hun plicht tov de andere gebruikers. Dat is net de job van een mod en ik geloof dat ze dit in eer en geweten uitvoeren.
Ik denk dat ze er absoluut geen probleem mee hebben dat iedereen zijn mening geeft. Een goeie en correcte discussie maakt een forum net interessant.
Het gaat meer over de enkelingen die onderlinge vetes uitvechten en tot vervelens toe iedere keer dezelfde plaat opzetten.

Iedereen weet nu ondertussen al dat bepaalde gebruikers pro-/anti- Hein of bestuur zijn. Maar de andere gebruikers hebben geen zin om dat op iedere pagina en in ieder topic te moeten lezen terwijl ze op zoek zijn naar iets interessants.
Ik hoop dat de actie van de mods effect zal hebben.
Met citaat antwoorden Jantje, billyboy, tommeke3577, wazofski (4)
 

Tags
als, andere, een, forum, geen, het, jaar, maar, mensen, met, moderator, naar, niet, onze, ook, swansea, tactiek, toch, uit, van, voor, word, wordt, zal, zijn


Momenteel bekijken: 3 (0 leden en 3 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:28.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum