KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #11  
Oud 16-08-2012, 00:00
eddytruiens's Avatar
eddytruiens eddytruiens is online nu
 
Geregistreerd op: Jan 2011
Berichten: 317
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Origineel gepost door Jooten Bekijk Bericht
Denk je dat bepaalde individuen niet al genoeg verwittigingen hebben gekregen? We hebben gewoonweg na enkele verwittigingen bij sommigen een te lakse aanpak gehanteerd en dit lijkt mij het moment om er weer wat korter op te zitten in't algemeen. Daar waar ik, en blijkbaar andere moderators/members met mij, vroeger alles dubbel las bij wijze van spreken, lees ik nu nog amper de helft omdat het gewoonweg te belachelijk voor woorden is geworden. Enige vorm van kritiek kan niet voor sommigen, ondanks het feit dat ze bvb. amper voorbereidingsmatchen gezien hebben en niet weten waarop bepaalde zaken gebaseerd zijn, extreme kritiek is dan weer de andere kant voor sommigen. Een middenweg bestaat blijkbaar niet meer op dit forum, en ik hoop dat sommigen weldegelijk beseffen dat ze dat mee in de hand hebben gewerkt met hun aanhoudend gepalaver.
Ik geef je geen ongelijk. Speel aub korter op de bal door na de verwittigingen ook effectief een ban te geven aan sommigen. Dit is inderdaad het moment om vanaf nu CONSEQUENT te handelen en het niet enkel bij verwittigingen te laten. Ieder die het goed voorheeft met dit forum, zal dit dan ook ten volle begrijpen.
Met citaat antwoorden
 

Tags
als, andere, een, forum, geen, het, jaar, maar, mensen, met, moderator, naar, niet, onze, ook, swansea, tactiek, toch, uit, van, voor, word, wordt, zal, zijn


Momenteel bekijken: 4 (0 leden en 4 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:02.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum