KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


Antwoord
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #1  
Oud 15-08-2012, 10:43
Clary's Avatar
Clary Clary is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Heule
Berichten: 1,843
Standaard Tijdelijke sluiting Forum
Beste forumleden,

velen onder jullie hebben gemerkt dat het forum 24u gesloten werd. Voor sommigen zal dit een impulsieve beslissing geleken hebben, maar dat was het zeker niet. Ook jullie moeten gemerkt hebben dat het niveau op dit forum de laatste weken en zelfs maanden bedroevend was ... Op serieuze posts wordt lachwekkend gereageerd, discussies worden tot in den treure toe gevoerd. En dan zwijgen we nog over posts waar geen enkel niveau uit spreekt.

De vk forever, onze hoofdmod, heeft dan ook beslist om zijn taken hier neer te leggen. Wij, van het moderator-team, kunnen enkel maar hopen dat hij op zijn beslissing terugkomt, want hij was ?cht begaan met dit forum. Anderzijds kunnen we niet anders dan hem begrijpen ... Wij hopen dat hij met zijn beslissing een aantal mensen een spiegel heeft voorgehouden ... Een spiegel die ervoor zorgt dat wat hier gepost wordt, terug inhoud heeft.

We hebben niet allemaal dezelfde opleiding, dezelfde bagage, dat weten wij ook wel. Sommigen willen discussi?ren over een gehanteerde tactiek, anderen willen een supportersfilmpje van Swansea posten, en dan zijn er ook nog die gewoon willen zeggen dat het 2-4 zal worden in Zulte. Maar wij willen niet dat dit forum een kleutertuin wordt.

Een vrolijke noot moet kunnen, anders wordt het hier te saai. Maar wij als moderatoren zullen erover waken dat we toch een kwalitatief forum blijven afleveren, en dat er bv. niet teveel afgeweken wordt in betreffende topics.

Tenslotte verwijzen we ook nog eens graag naar het forumreglement, waarin duidelijk staat wat kan en wat niet kan. Net zoals een tweetal jaar geleden, zullen wij er strikt op toezien dat dit reglement nageleefd wordt. Ook toen zorgde dit voor een kwaliteitsinjectie, en wij zijn er van overtuigd dat dit nu niet anders zal zijn.

Hopend op jullie medewerking.

Het moderator-team.
__________________
We're KVK, we're wonderful
we're going crazy after every fucking goal
We gonna win, we gonna sing
Supporting the Veekaa is everything !
Met citaat antwoorden RAI, Webby, louping, billyboy, Matthieu (5)
  #2  
Oud 15-08-2012, 11:22
Roze baletten Roze baletten is offline
 
Geregistreerd op: Jun 2006
Berichten: 9
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Origineel gepost door Clary Bekijk Bericht
Beste forumleden,

velen onder jullie hebben gemerkt dat het forum 24u gesloten werd. Voor sommigen zal dit een impulsieve beslissing geleken hebben, maar dat was het zeker niet. Ook jullie moeten gemerkt hebben dat het niveau op dit forum de laatste weken en zelfs maanden bedroevend was ... Op serieuze posts wordt lachwekkend gereageerd, discussies worden tot in den treure toe gevoerd. En dan zwijgen we nog over posts waar geen enkel niveau uit spreekt.

De vk forever, onze hoofdmod, heeft dan ook beslist om zijn taken hier neer te leggen. Wij, van het moderator-team, kunnen enkel maar hopen dat hij op zijn beslissing terugkomt, want hij was ?cht begaan met dit forum. Anderzijds kunnen we niet anders dan hem begrijpen ... Wij hopen dat hij met zijn beslissing een aantal mensen een spiegel heeft voorgehouden ... Een spiegel die ervoor zorgt dat wat hier gepost wordt, terug inhoud heeft.

We hebben niet allemaal dezelfde opleiding, dezelfde bagage, dat weten wij ook wel. Sommigen willen discussi?ren over een gehanteerde tactiek, anderen willen een supportersfilmpje van Swansea posten, en dan zijn er ook nog die gewoon willen zeggen dat het 2-4 zal worden in Zulte. Maar wij willen niet dat dit forum een kleutertuin wordt.

Een vrolijke noot moet kunnen, anders wordt het hier te saai. Maar wij als moderatoren zullen erover waken dat we toch een kwalitatief forum blijven afleveren, en dat er bv. niet teveel afgeweken wordt in betreffende topics.

Tenslotte verwijzen we ook nog eens graag naar het forumreglement, waarin duidelijk staat wat kan en wat niet kan. Net zoals een tweetal jaar geleden, zullen wij er strikt op toezien dat dit reglement nageleefd wordt. Ook toen zorgde dit voor een kwaliteitsinjectie, en wij zijn er van overtuigd dat dit nu niet anders zal zijn.

Hopend op jullie medewerking.

Het moderator-team.
Beste Clary,

Ik blijf erbij dat het sluiten van het forum van een even bedenkelijk laag niveau is als het niveau op het forum in het algemeen.
Je moet er eens het forum op nalezen van de andere eersteklassers! Dan is wat hier verschijnt allemaal heel braafjes.
Een forum dient net om je mening al dan niet ongezouten naar voor te brengen en hierover met elkaar in discussie te gaan.
Maar heb nogal de indruk dat bepaalde forum leiders/moderatoren graag de touwtjes nogal stevig in handen nemen en dat zij bepalen wat al dan niet kan verschijnen op "hun" forum. (tja goed tussen de lijntjes lezen h?)
Het sluiten van dit forum brengt nog eens met zich mee dat hierover nog eens extra zal gepalaverd worden. Gevolg : nog meer schade voor KVK en zijn entourage. Dus goed nadenken voor je nog eens zo'n onnozele beslissingen neemt. Om nog te zwijgen hoe lachwekkend dit moet overkomen bij de mensen die dit maar al te graag in de media brengen.
Als ondervoorzitter van het co?rdinatie-comit? zal ik dit op ??n van onze volgende vergaderingen toch eens op tafel gooien. Kwestie van eens na te gaan wat het standpunt hieromtrent is van de andere mensen binnen het coco/de SC's.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 15-08-2012, 11:40
Patt'n Patt'n is offline
 
Geregistreerd op: May 2006
Locatie: Gent, maar geboorte Kortrijk
Berichten: 2,084
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Sluiten of niet sluiten en eventueel een ban ... mij eender, ik respecteer de beslissing van de verantwoordelijken die er tijd insteken en misschien proberen aan centen te komen om het leefbaar te houden, en inderdaad moeten toezien dat een reglement eerbiedigd wordt (wat niks met censuur te maken heeft, er zijn limieten).
Dat het niveau soms beneden alle peil is is helaas een feit, zal wel niet het enige forum zijn die hiermee te kampen heeft.
20 keer hetzelfde statement herhalen, racistische kwetsende uitlatingen, mensen die echt denken dat ze grappig zijn maar helaas bedroevend zielig, persoonlijke vetes ....
Wil je iets interessants lezen over transfers of spelfazes moet je over een resem bla bla gaan. Maar allee soit we moeten het er maar soms bijnemen, het kan alleen maar beteren, let's hope.
Met citaat antwoorden RAI (1)
  #4  
Oud 15-08-2012, 11:54
RAI's Avatar
RAI RAI is offline
 
Geregistreerd op: Mar 2007
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 41
Berichten: 334
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Beste RB,

Ik ben het met u eens dat de sluiting van het forum misschien niet de beste oplossing was. Maar dan vooral naar de buitenwereld toe.
Maar het een onnozele beslissing noemen, vind ik onrespectvol tov de mensen die zoveel werk in dit forum steken.
Dat er op andere fora totale anarchie heerst, hebben zij geen boodschap aan.
Als ze een forum willen waar iedereen zich aan de regels houdt waarmee ze hebben ingestemd bij het registreren, is dat hun goed recht. Ja zelf hun plicht tov de andere gebruikers. Dat is net de job van een mod en ik geloof dat ze dit in eer en geweten uitvoeren.
Ik denk dat ze er absoluut geen probleem mee hebben dat iedereen zijn mening geeft. Een goeie en correcte discussie maakt een forum net interessant.
Het gaat meer over de enkelingen die onderlinge vetes uitvechten en tot vervelens toe iedere keer dezelfde plaat opzetten.

Iedereen weet nu ondertussen al dat bepaalde gebruikers pro-/anti- Hein of bestuur zijn. Maar de andere gebruikers hebben geen zin om dat op iedere pagina en in ieder topic te moeten lezen terwijl ze op zoek zijn naar iets interessants.
Ik hoop dat de actie van de mods effect zal hebben.
Met citaat antwoorden Jantje, billyboy, tommeke3577, wazofski (4)
  #5  
Oud 15-08-2012, 11:57
Dave's Avatar
Dave Dave is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Roeselare
Berichten: 220
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Een forum is ook een weerspiegeling van de maatschappij. Niet iedereen is elitair en niet iedereen behoort bij het plebs. De waarheid ligt ergens tussenin. Dat maakt een forum soms net zo boeiend en leerrijk. Dat er al wat mindere posts bijzaten kan niemand ontkennen, maar dit is geen journalistiek naslagwerk of documentaire. Iedereen moet maar het zijne lezen of datgene lezen wat hij echt wil. Na verloop van tijd weet je toch wie iets degelijks heeft te zeggen en wie niet!
Webby nogmaals respect vvor hetgene wat je doet hier op het forum, maar ik denk dat deze beslissing niet de beste was.
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 15-08-2012, 12:06
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
 
Geregistreerd op: Aug 2006
Berichten: 102
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Misschien een suggestie :

op het cercle forum cre?erde men "de negatieve topic " als (ik citeer) "zeikhoekje voor negativo's, pessimisten en onheilsprofeten"... Zo wordt ertefretterij mooi gekanaliseerd zonder dat het geband hoeft te worden ... Iets voor KVK ? In alle geval hoop ik dat we hier beter uit komen ...
Met citaat antwoorden Rapaille (1)
  #7  
Oud 15-08-2012, 12:54
Patje-Redfan's Avatar
Patje-Redfan Patje-Redfan is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Rollegem-kapelle (Ledegem)
Leeftijd: 56
Berichten: 155
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Respect enigzins voor zij die er hun tijd insteken, maar vind het persoonlijk maar raar dat het hele forum voor 24 u moet gesloten worden daarvoor. (Op veel forums wordt er wel eens over de schreef gegaan, maar daarvoor het forum tijdelijk sluiten? )
De anderen moeten dan ook boeten voor die enkele rotte appels ...
Kan men de desbetreffende personen die het niveau naar beneden halen bvb niet een 24 uurs ban geven of een tijdelijke ban van een week aan die mensen/tot een definitieve ban als het echt nodig is.

my? cents

Greets
__________________
K.V.Kortrijk Till I Die
Veekaa in Hart en Nieren ||
Met citaat antwoorden
  #8  
Oud 15-08-2012, 13:12
eddytruiens's Avatar
eddytruiens eddytruiens is offline
 
Geregistreerd op: Jan 2011
Berichten: 317
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Uit respect voor het vele werk, de tijd en misschien vaak ook de centen die moderatoren in dit forum steken, respecteer ik de beslissing om het forum even gesloten te hebben.

Echter vind ik dit niet de juiste oplossing om de eenvoudige reden dat je er ALLE forumleden mee straft. Iedereen moet op die manier slachtoffer zijn van die paar leden die het niet netjes of vriendeljk kunnen houden.

Ik hoop dat deze sluiting eenmalig was want ga er ook mee akkoord dat er eens iets mocht gebeuren. Vooral na afloop van vorig seizoen is het niveau hier fel gezakt. Als je al eens tranfernieuws wil lezen, een verslag of commentaar op een wedstrijd,... dan moet je eerst heel wat andere 'rommel' lezen die uiteindelijk weinig tot niks met kvk te maken heeft. Met 'rommel' bedoel ik persoonlijke vetes tussen leden, leden die dagelijks negatieve posts schrijven en vooral leden die voortdurend de man spelen. Met dit laatste heb ik het over de steeds terugkerende kritiek op trainer, bestuur of spelers. Ik ben er van overtuigd dat die leden nochtans ook de eersten in de rij zijn om tijdens de fandag zeer vriendelijk een handtekening te vragen...

Ikzelf heb me de laatste weken enorm ge?rgerd aan die negativiteit. Er bestaat zoiets als 'opbouwende' kritiek alsook oog voor positieve zaken die ook altijd te vinden zijn. Als je mijn laatste posts er op nagaat zal je zien dat ik het ook zeg als iets niet goed is, maar ik ook al meermaals vroeg om wat repect voor bepaalde spelers. Echter met een sluiting van het forum word ook ik gestraft.

De eenvoudigste manier om dit forum aangenaam te houden voor wie het wil aangenaam houden, is een ban geven aan zij die dat niet kunnen. Uiteraard na een verwitting, want in een negatieve/emotionele/impulsieve bui kunnen we allemaal wel eens iets posten waar we achteraf spijt van hebben. Bijvoorbeeld eerst een ban voor 2 weken en nadien een nieuwe kans. Gaat het dan nog niet, dan wordt het een ban voor 1 jaar bijvoorbeeld.

Op de fandag, op de Heizel, in het Guldensporenstadion of op verplaatsing hebben we al getoond dat we positieve supporters zijn. Daar komt iedereen overeen met iedereen, van welke stand men ook is of welke afkomst men heeft... Het KVK-gevoel overheerst altijd en dat is gewoonweg mooi en uniek. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we dit op dit forum ook moeten kunnen. Leve de Veekaa!
Met citaat antwoorden Webby (1)
  #9  
Oud 15-08-2012, 13:22
de vk forever's Avatar
de vk forever de vk forever is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 1,047
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Origineel gepost door Dave Bekijk Bericht
Een forum is ook een weerspiegeling van de maatschappij. Niet iedereen is elitair en niet iedereen behoort bij het plebs. De waarheid ligt ergens tussenin. Dat maakt een forum soms net zo boeiend en leerrijk. Dat er al wat mindere posts bijzaten kan niemand ontkennen, maar dit is geen journalistiek naslagwerk of documentaire. Iedereen moet maar het zijne lezen of datgene lezen wat hij echt wil. Na verloop van tijd weet je toch wie iets degelijks heeft te zeggen en wie niet!
Webby nogmaals respect vvor hetgene wat je doet hier op het forum, maar ik denk dat deze beslissing niet de beste was.
Akkoord dat niet iedereen dezelfde opleiding heeft genoten of even goed geschoold is maar ik denk dat het al heel veel zou helpen als iedereen eens 2 minuten zou nadenken alvorens iets te posten of voor de zoveelste keer te herhalen. Soms is niet reageren nog de beste reactie om een nutteloze discussie op gang te brengen. Weinigen lijken dit te snappen.

Origineel gepost door RAI Bekijk Bericht
Beste RB,

Ik ben het met u eens dat de sluiting van het forum misschien niet de beste oplossing was. Maar dan vooral naar de buitenwereld toe.
Maar het een onnozele beslissing noemen, vind ik onrespectvol tov de mensen die zoveel werk in dit forum steken.
Dat er op andere fora totale anarchie heerst, hebben zij geen boodschap aan.
Als ze een forum willen waar iedereen zich aan de regels houdt waarmee ze hebben ingestemd bij het registreren, is dat hun goed recht. Ja zelf hun plicht tov de andere gebruikers. Dat is net de job van een mod en ik geloof dat ze dit in eer en geweten uitvoeren.
Ik denk dat ze er absoluut geen probleem mee hebben dat iedereen zijn mening geeft. Een goeie en correcte discussie maakt een forum net interessant.
Het gaat meer over de enkelingen die onderlinge vetes uitvechten en tot vervelens toe iedere keer dezelfde plaat opzetten.

Iedereen weet nu ondertussen al dat bepaalde gebruikers pro-/anti- Hein of bestuur zijn. Maar de andere gebruikers hebben geen zin om dat op iedere pagina en in ieder topic te moeten lezen terwijl ze op zoek zijn naar iets interessants.
Ik hoop dat de actie van de mods effect zal hebben.
Voor mij persoonlijk is dit de enige juiste conclusie!

Origineel gepost door Roze baletten Bekijk Bericht
Beste Clary,

Ik blijf erbij dat het sluiten van het forum van een even bedenkelijk laag niveau is als het niveau op het forum in het algemeen.
Je moet er eens het forum op nalezen van de andere eersteklassers! Dan is wat hier verschijnt allemaal heel braafjes.
Een forum dient net om je mening al dan niet ongezouten naar voor te brengen en hierover met elkaar in discussie te gaan.
Maar heb nogal de indruk dat bepaalde forum leiders/moderatoren graag de touwtjes nogal stevig in handen nemen en dat zij bepalen wat al dan niet kan verschijnen op "hun" forum. (tja goed tussen de lijntjes lezen h?)
Het sluiten van dit forum brengt nog eens met zich mee dat hierover nog eens extra zal gepalaverd worden. Gevolg : nog meer schade voor KVK en zijn entourage. Dus goed nadenken voor je nog eens zo'n onnozele beslissingen neemt. Om nog te zwijgen hoe lachwekkend dit moet overkomen bij de mensen die dit maar al te graag in de media brengen.
Als ondervoorzitter van het co?rdinatie-comit? zal ik dit op ??n van onze volgende vergaderingen toch eens op tafel gooien. Kwestie van eens na te gaan wat het standpunt hieromtrent is van de andere mensen binnen het coco/de SC's.
Als er een mod reageert werkt dit natuurlijk als een rode lap op een stier, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Velen staan er niet bij stil dat ook mods in eerste instantie supporters zijn van alles wat met KVK te maken heeft en dat ze -net als iedereen- recht hebben op een eigen mening. Als er bepaalde zaken onterecht verwijderd worden, dan kan daar zeker op gereageerd worden. Maar als de mods alles moeten laten staan wat hier soms verschijnt, dan wordt het voor niemand nog leuk om te lezen.
Met citaat antwoorden pet0etie, RAI (2)
  #10  
Oud 15-08-2012, 13:30
de vk forever's Avatar
de vk forever de vk forever is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 1,047
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Origineel gepost door eddytruiens Bekijk Bericht
De eenvoudigste manier om dit forum aangenaam te houden voor wie het wil aangenaam houden, is een ban geven aan zij die dat niet kunnen. Uiteraard na een verwitting, want in een negatieve/emotionele/impulsieve bui kunnen we allemaal wel eens iets posten waar we achteraf spijt van hebben. Bijvoorbeeld eerst een ban voor 2 weken en nadien een nieuwe kans. Gaat het dan nog niet, dan wordt het een ban voor 1 jaar bijvoorbeeld.
Je kan een ban geven aan mensen die op het forum komen om simpel te doen of bij zware kritiek, racisme enz...
Maar wat doe je met de ellenlange discussie van voor en tegenstanders van trainer-bestuur? Als je hiervoor telkens een ban moet uitdelen,dan blijft niemand nog over.
Het is ook logisch dat iedereen een verschillende mening heeft, het is vooral de manier waarop deze gevoerd wordt. Als je met iets niet akkoord bent, reageer er dan op een deftige manier op maar doe dit dan ook geen 30 keer want iedereen kent ondertussen je standpunt.
Op een forum kan je heus geen gelijk halen, iedere mening heeft voor-en tegenstanders. Je kan er oneindig lang over discussieren maar daar hebben andere forumleden niets aan.
Met citaat antwoorden
  #11  
Oud 15-08-2012, 13:39
eddytruiens's Avatar
eddytruiens eddytruiens is offline
 
Geregistreerd op: Jan 2011
Berichten: 317
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Origineel gepost door de vk forever Bekijk Bericht
Je kan een ban geven aan mensen die op het forum komen om simpel te doen of bij zware kritiek, racisme enz...
Maar wat doe je met de ellenlange discussie van voor en tegenstanders van trainer-bestuur? Als je hiervoor telkens een ban moet uitdelen,dan blijft niemand nog over.
Het is ook logisch dat iedereen een verschillende mening heeft, het is vooral de manier waarop deze gevoerd wordt. Als je met iets niet akkoord bent, reageer er dan op een deftige manier op maar doe dit dan ook geen 30 keer want iedereen kent ondertussen je standpunt.
Op een forum kan je heus geen gelijk halen, iedere mening heeft voor-en tegenstanders. Je kan er oneindig lang over discussieren maar daar hebben andere forumleden niets aan.
Vandaar mijn voorstel om met verwittigingen (persoonlijk laten weten en niet op het forum gegooid) te werken en hierin duidelijk te vermelden wat er verkeerd is. Je haalt zelf de voorbeelden aan (geen 30 keer hetzelfde posten, geen deftige post,...). Nadien heeft die persoon de kans dit recht te zetten. Een verwittiging is in dat geval ook geen straf h?. Wanneer ze toch op die manier doordoen, tja dan kiezen ze er zelf voor om 'geband' te worden.
Met citaat antwoorden
  #12  
Oud 15-08-2012, 14:03
Mister Bungle's Avatar
Mister Bungle Mister Bungle is offline
 
Geregistreerd op: May 2006
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 46
Berichten: 2,315
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
of het nu goed of slecht was om 24u te sluiten maakt eigenlijk niet meer uit.
vooral blij dat het forum terug is! merci aan vk forever voor zijn jarenlange inzet, merci ook aan de mods die nog verder doen.
__________________
I could eat a bowl of alphabet soup and shit a better argument than that
Met citaat antwoorden
  #13  
Oud 15-08-2012, 14:46
STONE's Avatar
STONE STONE is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 907
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Ik ben voorstander van absolute vrije meningsuiting. Dat de dwaze overheid met haar politieke agenda's vol eigenbelang haar burgers voorkauwt, indoctrineert wat goed en wat slecht is, maakt mij woest. Dat diezelfde overheid kritiek criminaliseert, zoals de antiracismewetgeving, doet mij kotsen omwille van hoogst ergerlijke repressief fascisme. De donkerste pagina's in de geschiedenis zijn altijd geschreven toen kritiek gecriminaliseerd werd. Denken we maar aan Hendrik VIII, Stalin, Hitler, Mao, Pot, Castro en andere fascisten. Door kritiek te criminaliseren kan de kanker ongebreideld verder woekeren, waardoor we opflakkeringen zien van een af en toe oplaaiende en doodgezwegen burgeroorlog nu in Amiens en waardoor er om de 11 minuten een geweldsdelict plaatsvindt in Brussel.

Dit gezegd zijnde, vind ik Webby's actie wel ergens sympathiek. Hij handelt om sentimentele redenen voor zijn club. Het is ten andere zijn forum dat hij zelf financiert en tot slot heeft hij de vrije meningsuiting niet gestopt, gewoon 24 uur gestaakt.
Met citaat antwoorden
  #14  
Oud 15-08-2012, 19:51
stade stade is offline
 
Geregistreerd op: Aug 2006
Leeftijd: 67
Berichten: 1,132
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Van mijnentwege respect voor degenen die hun geld en tijd opofferen om iedereen de kans te geven op het forum hun mening (hyper)ventileren.
Het is iedereen gegeven kritiek te incasseren wanneer men iets belangeloos doet, maar zonder idealisten bestaat de wereld nog amper.Dus respect en de ens dati edereen zijn eerlijke mening mag blijven geven met respect voor andere opinies en een gezonde portie relativering.
Met citaat antwoorden
  #15  
Oud 15-08-2012, 23:04
Jooten's Avatar
Jooten Jooten is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 1,259
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Origineel gepost door eddytruiens Bekijk Bericht
Vandaar mijn voorstel om met verwittigingen (persoonlijk laten weten en niet op het forum gegooid) te werken en hierin duidelijk te vermelden wat er verkeerd is. Je haalt zelf de voorbeelden aan (geen 30 keer hetzelfde posten, geen deftige post,...). Nadien heeft die persoon de kans dit recht te zetten. Een verwittiging is in dat geval ook geen straf h?. Wanneer ze toch op die manier doordoen, tja dan kiezen ze er zelf voor om 'geband' te worden.
Denk je dat bepaalde individuen niet al genoeg verwittigingen hebben gekregen? We hebben gewoonweg na enkele verwittigingen bij sommigen een te lakse aanpak gehanteerd en dit lijkt mij het moment om er weer wat korter op te zitten in't algemeen. Daar waar ik, en blijkbaar andere moderators/members met mij, vroeger alles dubbel las bij wijze van spreken, lees ik nu nog amper de helft omdat het gewoonweg te belachelijk voor woorden is geworden. Enige vorm van kritiek kan niet voor sommigen, ondanks het feit dat ze bvb. amper voorbereidingsmatchen gezien hebben en niet weten waarop bepaalde zaken gebaseerd zijn, extreme kritiek is dan weer de andere kant voor sommigen. Een middenweg bestaat blijkbaar niet meer op dit forum, en ik hoop dat sommigen weldegelijk beseffen dat ze dat mee in de hand hebben gewerkt met hun aanhoudend gepalaver.
__________________
?In Lier shotten ze, in Kortrijk spelen ze voetbal.? Sven Kums
Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
als, andere, een, forum, geen, het, jaar, maar, mensen, met, moderator, naar, niet, onze, ook, swansea, tactiek, toch, uit, van, voor, word, wordt, zal, zijn


Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Geavanceerd zoeken
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:22.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum