KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #31  
Oud 10-05-2013, 16:19
intimi's Avatar
intimi intimi is offline
 
Geregistreerd op: Jun 2008
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 69
Berichten: 413
Standaard Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
Een supportersforum kan best een kritische kijk hebben op de Veekaa. Daarom zou ik het niet slecht vinden dat het door externe mensen wordt geleid. Zelf ben ik geen voorstander van het etaleren van zwakte dmv oeverloos lange welles-nietesdiscussies over bijvoorbeeld bepaalde spelers of leden van de technische staf, maar als iemand een punt aanraakt dat in de ogen van het clubbestuur pijnlijk is, dan moet ook dat het daglicht kunnen zien.

Wat ik veel belangrijker vind is het opstellen van een aantal fair-playregels die je ook soms tegenkomt in vergadertechnieken. Zoals daar zijn:
- als iemand zijn mening over iets heeft gezegd, dan is ??n keer voldoende.

- het gesprek moet rond gaan. (een lange rij berichten tussen steeds twee dezelfde personen gaat beter via een priv? berichtenstroom)

- tal van andere zaken die genoegzaam bekend zijn ;-), zoals on-topic blijven, de bal spelen en niet de man, en iemand op zijn daden kwoteren ipv op zijn aard, afkomst of huidskleur. Maar dat hoort gekend te zijn, daarom maak ik er slechts ??n item aan vuil. Een regelneverij wil ik er ook niet van maken.

Wie zegt regels, denkt ook aan makkelijk uitvoerbare ordemaatregelen.

- Overtreding: post wordt verwijderd
- Herhaalde overtreding: een progressieve ban in functie van de hoeveel keer iemand over de schreef is gegaan.
- Forumleden kunnen elkaar anoniem quoteren, zodat iemand binnenkomt als sterveling, maar zowel duivel, Beelzebub himself, engel of aartsengel kan worden ;-)
Met citaat antwoorden redwhite, tommeke3577 (2)
 

Tags
bij, eerste, euro, fans, forum, geen, gratis, het, hun, jaar, kortrijk, kvk, maar, mensen, mij, naar, niet, ook, scheidsrechter, toch, uit, van, voor, vraag, webby


Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Geavanceerd zoeken
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Bericht
Nieuwe medewerker KV Kortrijk Fans Forum Webby Helpdesk / Support 14 23-09-2009 16:44


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:53.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum