KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #18  
Oud 18-08-2012, 20:48
kevio's Avatar
kevio kevio is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Heule
Leeftijd: 36
Berichten: 137
Standaard Re: Tijdelijke sluiting Forum
Begonnen op het forum ergens in 2006. Toen was het leuk en gezellig. Iedereen kende iedereen. Nu is er de spectaculaire groei van KVK en dat brengt met zich vele nieuwe supporters mee die de weg naar dit forum vinden. Zelf verzucht ik ook regelmatig eens op bepaalde onderwerpen. Daarom dat ik eerlijk gezegd dit forum bijna niet meer bekijk... Slechts eenmaal per week ipv iedere dag vroeger. Dit is geen steen naar de Mod's want het merendeel is ook reeds jaren actief. Maar dit heeft vooral te maken dat we nu eenmaal jeugdige supporters aantrekken waardoor het niveau daalt. Als ik sommige posts van 6 jaar geleden lees, komt het schaamrood mij op de wangen. Het enige wat we kunnen doen, is om de jongere forumgangers onder ons enkele waarden bij te brengen die er bij de jongeren helaas niet meer zijn. De belangrijkste op een forum en in het echte leven zijn namelijk respect voor een ander zijn mening.

In ??n adem noem ik hierbij Red Philip. Ik ben het vaak niet eens met zijn mening, maar toch heb ik er respect voor dat hij zijn eigen mening kenbaar maakt. Ook al weet hij dat hij daarmee recht indruist tegen meningen van anderen mensen. Het stemt me dan ook droevig dat hij het forum zou verlaten. Dankzij verschillende meningen hebben we een forum! Komen er discussies, en uit deze discussies kunnen we allebei iets leren. Helaas wordt vaak op de man gespeeld ipv op het onderwerp. Hierin zou er van mij strenger mogen opgetreden worden. Maar verschillende meningen dienen te blijven behouden!
__________________
KVK CHAMPIONS ALWAYS
Met citaat antwoorden
 

Tags
als, andere, een, forum, geen, het, jaar, maar, mensen, met, moderator, naar, niet, onze, ook, swansea, tactiek, toch, uit, van, voor, word, wordt, zal, zijn


Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Geavanceerd zoeken
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:10.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum