KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Helpdesk / Support Forumsupport voor al uw forumvragen (ook technische vragen!)


Bekijk resultaten enquête: Is er nood aan een Franstalige supportersite van KVK?
Ja 43 51.81%
Nee 40 48.19%
Stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #16  
Oud 06-06-2008, 03:26
Veyse's Avatar
Veyse Veyse is offline
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Bellegem
Berichten: 109
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Inderdaad. En als ik zie hoe sommigen hier al moeite hadden met de berichten van op de site van Tubize... de (on)kennis van de andere landstaal komt van twee kanten, laat dat maar zeker zijn.
Met citaat antwoorden
  #17  
Oud 06-06-2008, 09:27
Franky's Avatar
Franky Franky is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 322
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door kevin1990 Bekijk Bericht
Wij moeten ook maar maken dat we Frans verstaan als we ergens in Walloni? toekomen, dus zie niet in waarom een Vlaming zich dan wel moet aanpassen?
KVK=WEST VLAANDEREN=NEDERLANDSTALIG
vaneigens da,ze moeten under maar aan passen al zal dit wel moeilijk zijn,ze zijn 50 jaar achter !
__________________
K.V.KORTRIJK...19...ROOD EN WIT... FOREVER !!!!!!!!!!
Met citaat antwoorden
  #18  
Oud 06-06-2008, 10:27
RAI's Avatar
RAI RAI is offline
 
Geregistreerd op: Mar 2007
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 41
Berichten: 337
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Ik vind het zeker en vast geen slecht idee. Toch iets waar tenminste eens over nagedacht kan worden.
Uiteraard moet er iemand zijn tijd in vertalingen willen steken (en zoals al eerder aangehaald voor langer dan een paar maand)
En op het forum is het een kleine moeite om een (beperkt) Franstalig gedeelte bij te maken. Waarschijnlijk zal er daar in het begin niet veel gepost worden, maar dit kan misschien groeien ...?

Al die blabla over walen en vlamingen doet hier volgens mij helemaal niets ter zake. Door een Frans gedeelte toe te voegen kan er een grotere doelgroep bereikt worden. Een supporter is een supporter, of het nu nen vlaming of nen waal is.
Met citaat antwoorden
  #19  
Oud 06-06-2008, 10:35
Mister Bungle's Avatar
Mister Bungle Mister Bungle is offline
 
Geregistreerd op: May 2006
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 46
Berichten: 2,325
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
maar triestig om zien welke oogkleppen de meesten hier op hebben. kan me vinden in de post van rai
Met citaat antwoorden
  #20  
Oud 06-06-2008, 10:39
Jantje's Avatar
Jantje Jantje is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Kortrijk
Berichten: 1,121
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Ik ga volledig akkoord met de pro's hier.
Iedereen heeft recht op nieuws van ons KVK. Volgend seizoen komen er trouwens een pak franstalige spelers bij. Ook hun supporters hebben het recht om ze te kunnen volgen. We kunnen van een fransman toch niet gaan eisen dat hij vlaams leert. Dat een belg tweetalig is vind ik ergens maar normaal, maar een buitenlander...
Maar ben dan wel van mening dat dit eerder de taak is van de offici?le site. Mocht KVK-fans er toch in slagen om een frans gedeelte te realiseren dan bewijzen ze nog maar eens dat ze verder staan dan de offici?le site...
Met citaat antwoorden
  #21  
Oud 06-06-2008, 11:16
Clary's Avatar
Clary Clary is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Heule
Berichten: 1,843
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door Jantje Bekijk Bericht
IkWe kunnen van een fransman toch niet gaan eisen dat hij vlaams leert. Dat een belg tweetalig is vind ik ergens maar normaal, maar een buitenlander...
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind dat wie tewerkgesteld wordt in het Nederlandstalig gedeelte van ons land, toch minstens de moeite kan doen om zich te kunnen uitdrukken in het Nederlands, ongeacht of het Walen, Fransen of Polen zijn.

Wat betreft Franstalige informatie : het kan inderdaad interessant zijn om hier een extra doelgroep mee te bereiken. Alleen : een website onderhouden kost veel tijd ... Wie gaat er zich de moeite getroosten om ook nog eens alle informatie in vlekkeloos Frans te vertalen ? En what's next : kritiek op Franse taalfouten ?
__________________
We're KVK, we're wonderful
we're going crazy after every fucking goal
We gonna win, we gonna sing
Supporting the Veekaa is everything !
Met citaat antwoorden
  #22  
Oud 06-06-2008, 11:33
kevio's Avatar
kevio kevio is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Heule
Leeftijd: 36
Berichten: 137
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
en waarom dan ook niet in het Spaans?
__________________
KVK CHAMPIONS ALWAYS
Met citaat antwoorden
  #23  
Oud 06-06-2008, 11:47
rosso's Avatar
rosso rosso is offline
 
Geregistreerd op: Dec 2006
Berichten: 192
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
...en we zijn weer vertrokken.
__________________
Oh when the reds go marchin' in...
Met citaat antwoorden
  #24  
Oud 06-06-2008, 11:47
Helle Helle is offline
 
Geregistreerd op: Aug 2006
Berichten: 529
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door kevio Bekijk Bericht
en waarom dan ook niet in het Spaans?
Zeker het Arabisch niet vergeten,onze 4e landstaal
Anders kunnen ze ons nog betichten van discriminatie
Met citaat antwoorden
  #25  
Oud 06-06-2008, 11:49
Mister Bungle's Avatar
Mister Bungle Mister Bungle is offline
 
Geregistreerd op: May 2006
Locatie: Kortrijk
Leeftijd: 46
Berichten: 2,325
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
is het nu echt nodig om alles in het belachelijk te trekken? jongens toch er zijn hier een pak forumsbezoekers die schijten op al wie franstalig / waal / brusselaar / anders is. het zijn precies allemaal luiaards, profiteurs weet ik veel. ik zou eens willen zien wat voor seizoen we hadden gehad met enkel nederlandstalige spelers. dat men fier wil zijn op zijn vlaamse roots is op zich niets mis mee maar het lijkt me niet nodig om zich superieur te voelen. een beetje openheid op de wereld zou vlaanderen geen kwaad doen.
Met citaat antwoorden
  #26  
Oud 06-06-2008, 12:35
Franky's Avatar
Franky Franky is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 322
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
farid eet kotletten ol?,ol? , dien es aangepast.
__________________
K.V.KORTRIJK...19...ROOD EN WIT... FOREVER !!!!!!!!!!
Met citaat antwoorden
  #27  
Oud 06-06-2008, 12:39
robertK019's Avatar
robertK019 robertK019 is offline
KVK 4ever FYW
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Leeftijd: 51
Berichten: 100
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door Mister Bungle Bekijk Bericht
is het nu echt nodig om alles in het belachelijk te trekken? jongens toch er zijn hier een pak forumsbezoekers die schijten op al wie franstalig / waal / brusselaar / anders is. het zijn precies allemaal luiaards, profiteurs weet ik veel. ik zou eens willen zien wat voor seizoen we hadden gehad met enkel nederlandstalige spelers. dat men fier wil zijn op zijn vlaamse roots is op zich niets mis mee maar het lijkt me niet nodig om zich superieur te voelen. een beetje openheid op de wereld zou vlaanderen geen kwaad doen.
... en de toon is gezet voor weer een zinloze discussie tussen links en rechts, terwijl we allemaal vk-supporters zijn.
Mijn mening is dat de offici?le website zeker ndl en fra moet aanbieden, en als het even kan ook in het Engels. Dat ben je aan jezelf verplicht als je in eerste klasse aantreedt. Dit is ook het geval op de offici?le websites van huidige eersteklasse clubs.
Maar wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn??
__________________
Kortrijk till I die !!
Met citaat antwoorden
  #28  
Oud 06-06-2008, 12:41
Gio's Avatar
Gio Gio is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 715
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Dit is inderdaad de taak van de offici?le site en als fansite heb ik geen behoefte aan een tweetalig gedeelte.
__________________
Met citaat antwoorden
  #29  
Oud 06-06-2008, 16:35
B...'s Avatar
B... B... is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Bissegem
Berichten: 236
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door Veyse Bekijk Bericht
Inderdaad. En als ik zie hoe sommigen hier al moeite hadden met de berichten van op de site van Tubize... de (on)kennis van de andere landstaal komt van twee kanten, laat dat maar zeker zijn.
Ik weiger Frans te spreken of te lezen in de "Vloanders"...In frankrijk of dat achtergesteld landsgedeelte spreek ik natuurlijk wel Frans.
__________________
The next best thing to violence is sex. And seeing as there's nearly 10,000 single women in Kortrijk, I must be in with half a chance. Especially as I'd fuck anything that's breathing.
Met citaat antwoorden
  #30  
Oud 06-06-2008, 17:22
Ivanovic Ivanovic is offline
Forum Verbod
 
Geregistreerd op: May 2007
Locatie: Uccle - Ukkel
Leeftijd: 44
Berichten: 21
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Oki, ik ben achterlijk *lacht* Enfin, ik begrijp jullie standpunt hoor ivm deze site om het slechts in het Nederlands laten. Maar ik zal toch de officiele site contacteren om ze te helpen met het site te vertalen in het frans.

Zelfs zou ik komen tegen een Nederlandstalig in Walloni? of Brussel, praat ik tegen hem/haar in het Nederlands. Ja, ik ben een speciaal geval, weet ik het
Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
1ste, aantrekken, bij, deze, een, frans, geen, het, kortrijk, kvkfansbe, ook, rijk, site, van, voor, zijn


Momenteel bekijken: 4 (0 leden en 4 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:57.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum