KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Helpdesk / Support Forumsupport voor al uw forumvragen (ook technische vragen!)


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #1  
Oud 29-05-2009, 19:05
Webby's Avatar
Webby Webby is offline
Forum Verbod
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Marke
Leeftijd: 49
Berichten: 515
Standaard Nieuwe medewerker KV Kortrijk Fans Forum
Beste leden,

Vanaf heden hebben we een nieuwe medewerker in ons midden. Pet0etie zal vanaf nu alle forumscripts onder zijn beheer nemen. Pet0etie heeft al ruim bewezen een aanwinst te zijn voor ons forum. www.tweedeklasse.be of www.exqileague.be werd grotendeels gerealiseerd door hem. Inderdaad heren, deze sites werden grotendeels geprogrammeert en gescript door een KVK supporter.

Ik ken Pet0etie al enkele jaren. Hij stelde zich ooit eens voor om te helpen met de site/forum maar toen deed ik alles met eigen middelen zelf. Maar ook ik ben beperkt in mijn kennis (hebben jullie waarschijnlijk al gemerkt) en daarom zocht ik iemand die daar meer kennis van heeft. Ik dacht terug aan Pet0etie en smeekte hem om het team te vervolledigen en zo het forum nog proffesioneler te maken. Zeker als je ziet wat hij tot nu toe al verwezenlijkt heeft en dat hij beroepshalve in het vak zit.

Hij kan op feedback van jullie, de leden, etc. enkele fouten trachten op te lossen. Neemt de ganse FAQ en feedback op zich en probeert daarnaast ook nieuwe voorstellen uit te werken of enkele updates mods uit te voeren.

Hou er rekening mee dat Pascal ook druk bezig is in zijn priv?leven.
Gun hem dus de tijd om problemen uit te zoeken en op te lossen.
Ik stel voor dat leden met een technisch probleem dit posten onder de vorm van een nieuw onderwerp in het "Helpdesk & Support" forum.

Alvast bedankt en welkom Pet0etie!!!
Met citaat antwoorden
 

Tags
als, bedankt, een, eigen, fans, forum, grote, het, kortrijk, kvk, maar, medewerker, met, mij, nieuwe, ons, ook, problemen, supporter, terug, uit, url, voor, welkom, zal, zijn


Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Geavanceerd zoeken
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Bericht
Nieuw Forum: ChitChat Webby Forum Mededelingen 10 27-07-2008 15:32
Forum Reglement Webby Forum Mededelingen 0 27-05-2008 15:44


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:00.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum