KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #22  
Oud 10-05-2013, 11:54
|nfected |nfected is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Berichten: 644
Standaard Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
Origineel gepost door Lerre Bekijk Bericht
Webby: jij en je crew hebben ook letterlijk geen kans gegeven aan andere partijen inclusief mezelf om het forum over te nemen! Dit is een spijtige zaak, qua comunicatie kunnen jullie ook wel wat bijleren. Het zijn precies dezelfde mensen die hier admin spelen en bestuurslid zijn bij Kvk... Je had toch eens iets kunnen laten weten op mijn mails / berichten ?

Maar toch... lang leve KVK !!! (desondanks dat iemand anders wellicht de sterkste kaarten in handen had)
Waarom zouden we kansen moeten geven aan anderen als iedereen wilt verder doen binnen dezelfde ploeg. Trouwens de communicatie was duidelijk, is niet aan ons dat je in uw enthousiasme het blijkbaar niet deftig hebt gelezen.

Er stond duidelijk huidige ploeg krijgt voorrang en geen snelle beslissingen worden genomen, dus houdt de communicatie steken maar voor uzelf.

En ik zou zo graag eens weten wat uw sterke kaarten zijn, uw enthousiasme dat je hier aanhaalt? In al uw posts blijkt dit eerder een nadeel dan een voordeel te zijn. Uw hosting? Wel je mag gerust zijn we gaan een deal aan met 1 vd beste en grootste hosting bedrijven in de wereld Ik denk dat uw hosting zeker niet beter zal zijn

Maar niet getreurd, wie weet komt dit binnen enkele jaren terug ter sprake.
Met citaat antwoorden
 

Tags
bij, eerste, euro, fans, forum, geen, gratis, het, hun, jaar, kortrijk, kvk, maar, mensen, mij, naar, niet, ook, scheidsrechter, toch, uit, van, voor, vraag, webby


Momenteel bekijken: 7 (0 leden en 7 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Bericht
Nieuwe medewerker KV Kortrijk Fans Forum Webby Helpdesk / Support 14 23-09-2009 16:44


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:39.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum