|
KVK LIVESCORE | Volg hier op wedstrijddagen de tussenstanden van KV KORTRIJK |
|
|
|
|
Helpdesk / Support Forumsupport voor al uw forumvragen (ook technische vragen!) |
|
Bekijk resultaten enquête: Is er nood aan een Franstalige supportersite van KVK?
|
 |
Ja
|

|
43 |
51.81% |
Nee
|

|
40 |
48.19% |
|

05-06-2008, 20:53
|
 |
|
|
Leeftijd: 35
|
|
Re: Kvkfans.be in het frans ?
het idee van ivanovic is goed maar niet echt van toepassing op kvkfans.be denkik, de officieele site zou zo een mogelijkheid wel mogen hebben. is het niet voor nieuwe supporters dan wel voor nieuwe investeerders en zelfs de spelers. Ik vind het prachtig dat ivanovic zich bereid wil stellen hier aan mee te helpen.
|
|

05-06-2008, 21:31
|
 |
Forum Verbod
|
|
Leeftijd: 50
|
|
Re: Kvkfans.be in het frans ?
Ik ben er ook niet tegen.
Ivanovic had zelfs voorgesteld om de site in het Frans onder zijn hoede te nemen. Tis de webmaster die daarin beslist. Voor mij is het maar een kleine moeite om zoiets te realiseren zodat een Franstalige gemakkelijk berichten kan posten op een eventuele Franstalige website los gekoppeld van het Nederlandse, maar wel gekoppeld aan KVK Fans...
Aan de andere kant zou het dan ook niet de bedoeling zijn om na 3 maand te stoppen met deze site. Dat zie je veel, mensen met idee?n die beginnen aan iets maar die er na 3 tot 6 maand de brui aan geven.
|
|
1ste, aantrekken, bij, deze, een, frans, geen, het, kortrijk, kvkfansbe, ook, rijk, site, van, voor, zijn  |
Momenteel bekijken: 36 (0 leden en 36 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
|
|
Berichting Regels
|