KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #11  
Oud 22-05-2021, 11:27
Mijzelve Mijzelve is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2015
Berichten: 453
Standaard Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
Ik heb me proberen zoveel mogelijk uit deze discussie te houden, gezien ik voorstander ben van het voorstel van Dan om dit in MyKVK te integreren.

Enkele items zijn voor mij toch belangrijk te vermelden, vooral na de (voor mij) grijpende post van Vossaert, voorheen een belangrijk en gerespecteerde bijdrager aan dit forum via zijn posts:
- de admins hebben above and beyond dingen gedaan voor ons, en voor de club
- financieel is hun belangeloze bijdrage bewonderenswaardig
MAAR
- ook zij moeten eens goed in de spiegel kijken naar de reden van de terugval
- opmerkelijk bvb is dat het boerenforum blijft groeien
- het is te makkelijk dit af te schuiven op de chatbox... het is nu eenmaal een makkelijk toegankelijke manier om snel een opinie neer te pennen en te sharen met anderen
- de reden voor de terugval van de posts ligt elders: er wordt niet meer kwalitatief bijgedragen, onderwerpen niet gerespecteerd, posters belachelijk gemaakt...tot ze, ref Vossaert of Red Philip, of Piet, of Dan, afhaken... alleen nog passief lezen....ligt net daar niet de meerwaarde van de admins in de sturing ? Als alles moet kunnen gezegd en gepost verglijdt dat 'alles' snel in een verbale diaree zonder gelijke, waar alleen de stank blijft hangen.

Terug naar de integratie van dit forum in MyKVK: welke zouden de redenen kunnen zijn om niet alle communicatie te streamlinen naar de eigenaar van het product, die ook een grote database ter beschikking heeft om mensen erbij te betrekken, warm te houden...en uiteindelijk ook de kosten te dragen ?
Onafhankelijkheid ? Dit is een illusie: als je van KVK niet afhankelijk bent, dan hier wel van de admins... die sluiten ook topics of chatboxen etc als de inhoud hen niet bevalt, wat (zie boven) hun goede recht is, maar dan niet wenen achteraf graag... je wisselt de één in voor de ander, maar dit keer is dat wel de eigenaar van het product...

My 2 cents worth...
Met citaat antwoorden
 


Momenteel bekijken: 30 (0 leden en 30 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Bericht
problematiek bereikbaarheid kvkforum forummod Forum Mededelingen 26 07-02-2016 00:21
Kvkforum is verhuisd naar ipage.com pet0etie Helpdesk / Support 22 05-09-2013 06:53
'Vind dit leuk' op kvkforum.be pet0etie Helpdesk / Support 4 09-02-2012 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:03.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum