Enkele bericht bekijken
  #77  
Oud 04-09-2021, 19:57
offshore offshore is offline
 
Geregistreerd op: Jun 2009
Berichten: 234
Standaard Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
Mods, voor het eerst vandaag, lees ik hier de ganse commotie rond deze zaak. De reden, wel ik zocht al maanden waar ons dagelijkse reactie forum gebleven was? Nu kan ik het begrijpen, na dit allemaal te hebben gelezen! Eerst en vooral bedankt voor de voortzetting van dit forum! Ook ik wens mij aan te melden, zoals velen hier, mijn financiele bijdrage te willen doen, en vraag mij af waarom, als ik het goed voorheb, enkele personen (mods) moeten instaan voor het financiele gedeelte die dit forum met zich meebrengt. U mag dan ook noteren nu, en eventueel mailen “offshorecl1@gmail.com” dat ik altijd mijn kanditatuur stel tot een finan. bijdrage, als dit kan helpen. En a.u.b zet door met jullie mooie werk, waar ik jullie dan ook verder veel succes mee wens. Ik weet heel goed wat jullie werk betekend, daar ik in mijn jonger leven bij verschillende organisaties de leiding heb genomen zelfs internationaal als voorzitter & safety officer (nog steeds, reis over gans de wereld), dus mijn betuiging van groot respect voor jullie werk hier. Alles voor onze VK!!

Laatst aangepast door offshore : 06-09-2021 om 22:27
Met citaat antwoorden