KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Forum Mededelingen (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best! (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=1622)

Webby 24-04-2013 20:54

Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Ik, Webby heb gisteren na enige bedenktijd beslist om de betaling en beheer van het forum stop te zetten. Dit betekent in principe dat het forum op 4 oktober dit jaar niet meer zou bestaan. Echter heb ik de crewleden de eerste kans gegeven sponsors en/of een overnemer te vinden. Echter staan de mensen niet te popelen daar hun geld in te stoppen. Ik vraag niks en stel zelfs gratis licenties en domeinnamen ter beschikking. Toch ligt de kostprijs die jaarlijks moet opgehoest worden te hoog om meteen kandidaten te vinden. Pas op, we gooien dit forum ook niet zomaar te grabbel voor iedereen.

Kandidaat nummer 1 is natuurlijk (daar ben ik wel blij om) KV Kortrijk zelf omdat ze naar eigen zeggen het spijtig zouden vinden dat dit traditioneel forum zou verdwijnen. Met die mensen komt er een gesprek. Daarachter hebben we nog enkele potentiele vage overnemers.

Dan heb je nog een redenen te goed. Wegens een te drukke agenda bij een provinciale voetbalclub is het voor mij onmogelijk nog tijd, geld en energie te steken in iets wat ik wel in mijn hart draag. Maar ik onvoldoende tijd en energie voor heb. Wees eerlijk, niemand als gewone werkmens steekt graag 4, 5 of zelfs 600 euro in iets waar je geen tijd voor hebt.

Ik ben momenteel aan de slag als bestuurslid, afgevaardigde, keeperstrainer en toekomstig webmaster bij de provinciale club uit men woonplaats. Een dure alcoholcontrole anderhalf jaar geleden heeft er ook niet deugd aan gedaan waardoor ik er als scheidsrechter ook de brui aan gegeven heb.

Ik ben ieder (ex)crewlid, lid, enz. heel dankbaar om dit forum te brengen bij ??n van de grootste van Belgisch voetballand. Dat meen ik oprecht. Het is dan ook met spijt dat ik afscheid neem van dit levenswerk, want dat is KVK altijd geweest en is het nog altijd. Mijn en ons levenswerk. Echter hoop ik en ben ik er van overtuigd dat het nog goed komt met dit forum, ook zonder mij.

Mijn excuses voor deze beslissing, hopend op respekt voor mijn beslissing.

Yves Decock alias Webby.

Mister Bungle 24-04-2013 21:03

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Bedankt voor je tijd, geld en energie. Hopelijk komt er probleemloze overname / opvolging

eddytruiens 24-04-2013 21:58

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Bedankt voor alles Webby, we duimen voor een vlotte overgang.

dannyboy115 24-04-2013 23:00

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
bedankt voor alles, in de korte tijd dat ik hier ben, was het zeer goed!!

intimi 25-04-2013 00:38

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Kan ik heel goed begrijpen. Toch bedankt want het is leuk geweest. Laat ons hopen dat iemand het overneemt.

RAI 25-04-2013 15:07

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Bedankt Webby voor je tijd en geld dat je hier in hebt gestoken !!
Hopelijk pakt de club het forum over en wordt er hier eens schoon ship gemaakt.

camikui 25-04-2013 19:57

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Bedankt Webby maar uiteraard heel jammer !
Uw inzet uw geld uw gedrevenheid voor ons(lees uw) clubforum gaan we missen !
Het ga je goed en hopelijk horen we u hier af en toe nog eens.....

"een dikke MERCI voor alles" !!!

Supporter 25-04-2013 20:46

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Ga je goed Webby we gaan je zeker missen bedankt voor alles :s22:
Ondanks mijn fouten dikwijls

Rated-R 25-04-2013 21:02

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Bedankt voor alles en hopelijk neemt iemand dit over. Zou jammer zijn moest dit forum verdwijnen.

Webby 25-04-2013 21:16

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Dank u. Vandaag de kers op de taart. Boekhouding binnen Bekaert stopt dus job kwijt. Tja, wat een zwarte week...

lumoco 25-04-2013 21:42

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Sterkte, ma weet dat goeie mensen altijd terug goed terecht komen!

Moi 25-04-2013 22:00

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Kan het 'clubke van zeven' niet samenleggen om dit forum te behouden, in ruil voor volle beslissingsbevoegdheid in elke topic? ;). Los daarvan, goede moed Webby!

Red Philip 25-04-2013 22:12

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Moi (Bericht 124755)
Kan het 'clubke van zeven' niet samenleggen om dit forum te behouden, in ruil voor volle beslissingsbevoegdheid in elke topic? ;). Los daarvan, goede moed Webby!

Zou toch spijtig zijn dat we niet meer met mekaar in de clinch zouden kunnen gaan...:a7:

Morenito 25-04-2013 23:38

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Merci voor uw bijdrage Webby.
Succes nog met uw volgende job, al dan niet bij Bekaert.

eddytruiens 26-04-2013 13:53

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Lerre (Bericht 124772)
Hoeveel MB of GB webruimte en dataverkeer is er nodig? Ik denk dat het goeie nieuws niet te lang zal uitblijven :s22: ! Ik denk Webby, dat je mij best jou gsmnummer of je contactgegevens geeft om verdere gesprekken te voeren...

Ga er voor Lerre! :woohoo:


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:14.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum