KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Forum Mededelingen (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Forum Chatbox (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=1901)

TheWildeOscar 21-04-2017 09:01

Re: Forum Chatbox
 
Dan grijpt Leterme eens in en is het weer niet goed. Ik heb trouwens gehoord dat Belho hoofdmoderator wordt om hem bij de club te kunnen houden.

wim 21-04-2017 09:33

Re: Forum Chatbox
 
censuur niet meer of niet min ...

KVK_SiM_ 21-04-2017 09:48

Re: Forum Chatbox
 
Ik zie het probleem niet met de chatbox, dit was een manier om snel te communiceren met andere kvk sups. Als je nu alles in topics giet dan ga je constant in topics mogen navigeren om posts te lezen.. Of is het de bedoeling dat er gewoon uberhaupt minder interactie is op het forum? Gezien de timing van deze actie ruikt dit extreem veel naar censuur!!

Ams4kvk 21-04-2017 10:00

Re: Forum Chatbox
 
Zouden jullie een chatgroep "Leterme buiten!" willen aanmaken aub?

Quovadis 21-04-2017 10:01

Re: Forum Chatbox
 
ik vind het alvast een verdedigbare beslissing. Het enigste dat je nog las in de chatbox waren post van enkele users die niets anders deden dan klagen en zagen over alles en nog wat. Veel mensen worden daar nu eenmaal door afgeschrikt. Op deze manier willen ze dat vermijden in de toekomst...

camikui 21-04-2017 10:02

Re: Forum Chatbox
 
we worden nu ook al het zwijgen opgelegd pfffff
wat is het nut van een chatbox dan ????

Meester , meester mag ik nog zeggen ???

Karel-Jan 21-04-2017 10:05

Re: Forum Chatbox
 
De chatbox was het best marcherende onderdeel van dit forum, en dan beslissen jullie om het eruit te halen? Dat moet je me toch eens uitleggen...

Clary 21-04-2017 10:11

Re: Forum Chatbox
 
Ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen hier maar blijft beweren dat ze het zwijgen worden opgelegd ...

Uiteindelijk gebeurt er nu toch wat we toegelicht hebben in de openingspost : de activiteit verplaatst zich terug naar het forum zelf. Daar dient een forum toch voor? Hoe ironisch is het niet dat mensen komen posten dat ze niet meer kunnen posten?

Het is inderdaad al actiever geweest op het forum, maar de prestaties waren toen ook compleet anders. Maar mensen schijnen te vergeten dat er in de betere periode ook nog geen chatbox was ...

Check trouwens maar eens de fora van verschillende andere eersteklassers. Ook daar zijn er maar weinig chatboxen te vinden, omdat dit de kwaliteit van het forum niet ten goede komt.

En misschien nog één keer duidelijk stellen, want die kinderachtige posts beginnen de keel uit te hangen : dit is een forum van en voor supporters. Wij als moderatoren steken hier ook onze vrije tijd in. WIJ proberen dit zo aangenaam mogelijk te houden. Het woordje muilkorven wordt hier graag in de mond genomen, maar geloof ons dat er hier veel meer kan en mag gezegd worden dan op andere fora. En wij hebben geen rechtstreekse lijn met trainers, bestuursleden, managers en God weet wie nog allemaal om af te spreken wat er hier wel en niet kan.

bruint 21-04-2017 10:12

Re: Forum Chatbox
 
Op die manier is de fun er van af. Dwaze beslissing wat mij betreft.
Na het bestuur, zijn het nu de forummoderatoren die de mist ingaan.
Braafjes in de pas lopen is blijkbaar belangrijker dan het aantal actieve leden/supporters.

Clary 21-04-2017 10:16

Re: Forum Chatbox
 
Citaat:

Origineel gepost door Karel-Jan (Bericht 10017421)
De chatbox was het best marcherende onderdeel van dit forum, en dan beslissen jullie om het eruit te halen? Dat moet je me toch eens uitleggen...

Komaan Karel-Jan, zelfs jijzelf was het beu hoe er constant gepost werd in de chatbox? Er was toch een reden waarom je daar minder actief was?

Je hebt zelf nog de aanzet gegeven tot echte voetbaldiscussies, maar dan wel telkens op het forum zelf.

Uiteindelijk was dit geen forum meer, maar gewoon een gesprekskot waar constant op de man werd gespeeld, of het nu over KVK ging of andere forumleden.

Red Philip 21-04-2017 10:31

Re: Forum Chatbox
 
Waarom kon hierover geen referendum gehouden worden?
Zelfs Erdogan houdt referenda!
Nogmaals Clary : interactiviteit vermindert, drempel verhoogt om te posten.
Niet doen alsof je dat niet begrijpt hé.

Mister Bungle 21-04-2017 10:34

Re: Forum Chatbox
 
Ik zal de chatbox misschien wel "missen" maar kan de beslissing wel begrijpen. Afwachten of dit een impact zal hebben op de kwaliteit en de kwantiteit van het aantal posts op het "klassieke" forum gedeelte.

Of het ligt aan de inhoud van de posts of het slechte spel van de veekaa van de voorbije twee jaar weet ik niet maar het forum lijkt effectief minder druk bezocht door de "modale supporters". Hierdoor hebben de overdreven positivo's (die ofwel rechtstreeks of onrechtstreeks werken voor kvk, goed bevriend / familie van het bestuur) en de overdreven negativo's (al dan niet ex-medewerkers of ex-bestuursleden die oude rekeningen willen vereffenen) bij momenten een buitenproportionele impact op het forum.

johnbeton 21-04-2017 10:35

Re: Forum Chatbox
 
Simpel: organiseer een poll ofdat de chatbox moet terugkeren...
Meerderheid wint tegen pakweg zondagavond.

Al snap ik niet goed wat er precies fout was met die chatbox.dat er geklaagd werd? Tja, kijk dan eens naar de voorbeschouwingen op wedstrijden. Tja, het gaat nu eenmaal niet goed.

Maar er was leven in de brouwerij. Dat zie ik nu opnieuw (nog meer) dalen.
En openen tijdens wedstrijden? Dan kan je nadien niet meer teruglezen wie wat gezegd heeft.

Spijtige beslissing, maar wel alle respect voor de beheerders. Steek er maar je tijd eens in. Alleen kan je me niet overtuigen dat die chatbox een minderwaarde was...

Dus nogmaals: graag de poll in dit topic. Dan kan dit forum van en voor supporters eruit zien zoals de supporters het willen :-)

eddytruiens 21-04-2017 10:54

Re: Forum Chatbox
 
Ook ik betreur de - op zijn minst totaal onverwachte - beslissing om onze chatbox te verwijderen. De chatbox bleek actiever dan de forumgedeeltes zelf? En dan? Dan is dat toch omdat de meeste bezoekers meer behoefte hebben aan die chatbox dan aan de forumgedeeltes... Is een forum voor wat de bezoekers willen of wat de beheerders willen?

Oké er werd al eens veel gezaagd, geklaagd, op de man gespeeld in de chatbox. Echter om de chatbox te lezen moest je toch naar beneden scrollen, iedere bezoeker koos er dus zelf voor de chatbox al dan niet te lezen.

Ik hoop dat de chatbox terugkomt omdat er zo voor iedereen wat wils is: een chatbox om wat te lachen, te zeveren, meningen te ventileren, leven in de brouwerij te brengen. Forumgedeeltes om even wat serieuzer te praten. Nu dreigt toch het gevaar dat het niveau van de forumgedeeltes wat zal verminderen naar het niveau van de chatbox met als gevolg nog minder forumbezoekers.

En laat ons vooral de oorzaak niet vergeten van de huidige mindere activiteit op het forum en de chatbox: dat is de gelatenheid en de negativiteit die onze geliefde club momenteel zelf uitstraalt. We dragen onze club in ons hart en als het er slecht mee gaat, voelen we ons toch ook wat slechter...

Patt'n 21-04-2017 11:04

Re: Forum Chatbox
 
misschien als er belangrijk nieuws op komst is of beslist, kan de moderator misschien ergens een berichtje plaatsen: "gastjes ga vlug eens onderaan kijken op Forum Chatbox". :-)


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:34.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum