KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Forum Mededelingen (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers) (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=2093)

Pille 11-06-2021 15:39

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Allé gasten...
Stop daar nu toch eens mee.

Heb aub respect voor het werk van de moderatoren. Als je het hier niet goed vindt, ga dan elders. Zo niet, blijf hier dan en probeer ietwat meer opbouwender te zijn ipv heel de tijd kritiek te geven.

@ mods: Laat jullie niet opjagen, doe gewoon voort. Er zijn er wel nog een aantal die het hier wel ok vinden!

piet 29-06-2021 11:12

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Naar aanleiding van de anemie op de forum vroeg ik mij af wie nu eigenlijk de moderatoren zijn ?
En waarom posten zij nauwelijks ? Want daar zit ook een deel van het probleem, als zij ook al geen mening ventileren en in discussie gaan ( forum = marktplaats = discussieren), wat schiet er dan nog over ?

Jantje 30-06-2021 16:22

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door piet (Bericht 10037941)
Naar aanleiding van de anemie op de forum vroeg ik mij af wie nu eigenlijk de moderatoren zijn ?
En waarom posten zij nauwelijks ? Want daar zit ook een deel van het probleem, als zij ook al geen mening ventileren en in discussie gaan ( forum = marktplaats = discussieren), wat schiet er dan nog over ?

Piet, in het verleden werkte de mening van een moderator héél vaak als een rode lap op een stier. Dat de mods hier nog maar weinig posten heeft dus een reden.
En met zo veel zijn we nu ook niet hoor...

Frederik 01-07-2021 14:07

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door piet (Bericht 10037941)
Naar aanleiding van de anemie op de forum vroeg ik mij af wie nu eigenlijk de moderatoren zijn ?
En waarom posten zij nauwelijks ? Want daar zit ook een deel van het probleem, als zij ook al geen mening ventileren en in discussie gaan ( forum = marktplaats = discussieren), wat schiet er dan nog over ?


Dat kan je hier zien:
http://www.kvkforum.be/kvkforum/showgroups.php

Mijzelve 01-07-2021 20:16

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door piet (Bericht 10037941)
Naar aanleiding van de anemie op de forum vroeg ik mij af wie nu eigenlijk de moderatoren zijn ?
En waarom posten zij nauwelijks ? Want daar zit ook een deel van het probleem, als zij ook al geen mening ventileren en in discussie gaan ( forum = marktplaats = discussieren), wat schiet er dan nog over ?

Sedert het 'Jodenster' incident van onlangs, waar ik zo te zien moet mijn verontwaardiging temperen en op gelijke hoogte gezet ben met de overtreder, heb ik besloten mijn bedrages te beëindigen (niet dat ik vermoed dat deze zullen gemist worden, net daar ligt een essentieel probleem van dit forum).

Tip voor de moderatoren: negationisme (de overtreffende trap waar de persoon in kwestie zich deze keer (net) niet heeft aan bezondigd) is een persmisdrijf waar jullie mede-verantwoordelijk zouden worden gesteld. De straffen zijn niet min.

Jantje 02-07-2021 09:23

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Mijzelve (Bericht 10037947)
Sedert het 'Jodenster' incident van onlangs, waar ik zo te zien moet mijn verontwaardiging temperen en op gelijke hoogte gezet ben met de overtreder, heb ik besloten mijn bedrages te beëindigen (niet dat ik vermoed dat deze zullen gemist worden, net daar ligt een essentieel probleem van dit forum).

Tip voor de moderatoren: negationisme (de overtreffende trap waar de persoon in kwestie zich deze keer (net) niet heeft aan bezondigd) is een persmisdrijf waar jullie mede-verantwoordelijk zouden worden gesteld. De straffen zijn niet min.

De berichten waarover jij het hebt werden dan ook verwijderd. Je moet wel weten dat de moderators geen 24u op 24u op dit forum aanwezig zijn. De mods hebben ook nog een leven naast dit forum. 😉
Het kan dus goed zijn dat dergelijke aanstootgevende berichten enkele uren op het forum aanwezig blijven...

piet 02-07-2021 09:48

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Maar dan moet je enkel die berichten verwijderen en de poster een ban geven en niet iedereen op dezelfde manier behandelen ...
En nog eens, als er geen input is van de moderatoren, hoe kan je dan verwachten dan anderen nog veel gaan posten ?
"leading bij example"

Jantje 02-07-2021 18:21

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door piet (Bericht 10037949)
Maar dan moet je enkel die berichten verwijderen en de poster een ban geven en niet iedereen op dezelfde manier behandelen ...
En nog eens, als er geen input is van de moderatoren, hoe kan je dan verwachten dan anderen nog veel gaan posten ?
"leading bij example"

Dus gewoon dat ene bericht verwijderen, en alle reacties laten staan? Dan komt dat héél onduidelijk over voor iemand die op het forum komt maar net dat ene bericht niet gezien heeft, dan heeft die bezoeker het raden naar de oorzaak van de ganse discussie... ik heb gewoon alles verwijderd om het overzichtelijk te houden. Niet om iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk. Mijn excuses als dat zo over kwam.
Puntje 2: jullie hebben toch geen mods nodig om hier een mening te ventileren...

Mijzelve 02-07-2021 23:52

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Jantje (Bericht 10037950)
ik heb gewoon alles verwijderd om het overzichtelijk te houden. Niet om iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk. Mijn excuses als dat zo over kwam.

Door hem niet terecht te wijzen en te straffen (iets wat jullie trouwens al zeer vaak nagelaten hebben) geef je hem gelijk... klaar.

Manten 03-07-2021 10:57

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Mijzelve (Bericht 10037951)
Door hem niet terecht te wijzen en te straffen (iets wat jullie trouwens al zeer vaak nagelaten hebben) geef je hem gelijk... klaar.

Je kunt dat natuurlijk blijven opkloppen...Werd verwijderd, zand erover en klaar. Vertikaal klasseren Mijzelve en zonder rancune terug naar voetbalzaken. Gij kunt dat.

STONE 03-07-2021 20:10

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Mijzelve (Bericht 10037947)
Sedert het 'Jodenster' incident van onlangs, waar ik zo te zien moet mijn verontwaardiging temperen en op gelijke hoogte gezet ben met de overtreder, heb ik besloten mijn bedrages te beëindigen (niet dat ik vermoed dat deze zullen gemist worden, net daar ligt een essentieel probleem van dit forum).

Tip voor de moderatoren: negationisme (de overtreffende trap waar de persoon in kwestie zich deze keer (net) niet heeft aan bezondigd) is een persmisdrijf waar jullie mede-verantwoordelijk zouden worden gesteld. De straffen zijn niet min.

Wat kakel jij daar, mijzelve??
Volledig van het pad af?
Als je een abstracte term niet begrijpt, gebruik het dan niet.
Als ik toegang tot basisvrijheden geweigerd zou worden, zoals het bijwonen van een match van de veeka, omdat ik weiger mijn cellen te laten wijzigen, kan je dat vergelijken met het opgespeld krijgen van een Jodenster. Je kan het ook medische apartheid noemen. In ieder geval zwaar fascistisch net zoals uw succesvolle oproep mij te censureren. Geen enkel probleem als het 10 tegen 1 is, maar roep niet laf de hulp in van de censuurcavalerie.
Ik ben een vrijheidsgezinde judeofiele antifascist.
Wat zit ge hier achterlijk te loeien dat dit iets te maken zou kunnen hebben met het ontkennen van de holocaust van mijn geliefde Verstandige Joden.
Ten andere, uit dit artikel blijkt dat een studie spreekt van 82% van pas gevaccineerde vrouwen die een miskraam hebben gekregen. https://www.xandernieuws.net/algemee...mensen-wakker/
En gelieve mij niet meer te censureren.

Unclesammy 03-07-2021 20:18

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Kunnen we het weer over voetbal hebn en het item laten rusten. Wat de mods betreft, merci om dit forum in leven te houden. Kdenk dat sommige niet beseffen dat het zonde vrijwilligerswerk niet mogelijk is.

piet 03-07-2021 21:35

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door STONE (Bericht 10037953)
Wat kakel jij daar, mijzelve??
Volledig van het pad af?
Als je een abstracte term niet begrijpt, gebruik het dan niet.
Als ik toegang tot basisvrijheden geweigerd zou worden, zoals het bijwonen van een match van de veeka, omdat ik weiger mijn cellen te laten wijzigen, kan je dat vergelijken met het opgespeld krijgen van een Jodenster. Je kan het ook medische apartheid noemen. In ieder geval zwaar fascistisch net zoals uw succesvolle oproep mij te censureren. Geen enkel probleem als het 10 tegen 1 is, maar roep niet laf de hulp in van de censuurcavalerie.
Ik ben een vrijheidsgezinde judeofiele antifascist.
Wat zit ge hier achterlijk te loeien dat dit iets te maken zou kunnen hebben met het ontkennen van de holocaust van mijn geliefde Verstandige Joden.
Ten andere, uit dit artikel blijkt dat een studie spreekt van 82% van pas gevaccineerde vrouwen die een miskraam hebben gekregen. https://www.xandernieuws.net/algemee...mensen-wakker/
En gelieve mij niet meer te censureren.

Mods, kan deze klinkklare nonsense met kwaadaardig fakenews onmiddellijk verwijderd worden ?
En graag ook een cursus begrijpend Nederlands voor Stone

STONE 03-07-2021 23:17

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Leg ons anders eens in een voldragen redenering - hoe lastig dit ook voor je moge zijn - je arrogante stelling uit waar ik een cursus begrijpend Nederlands nodig zou hebben.
Ipv weer te smeken dat de censuurcavalerie je te hulp schiet.
Maar zoek eerst eens de definitie van 'forum' op.

Pille 04-07-2021 07:12

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door STONE (Bericht 10037956)
Leg ons anders eens in een voldragen redenering - hoe lastig dit ook voor je moge zijn - je arrogante stelling uit waar ik een cursus begrijpend Nederlands nodig zou hebben.
Ipv weer te smeken dat de censuurcavalerie je te hulp schiet.
Maar zoek eerst eens de definitie van 'forum' op.

Beste Stone,
Het is je recht de vaccinatie te weigeren (alhoewel ik dat persoonlijk belachelijk en egoïstisch vind); maar ik zou toch wat behoedzamer omgaan met het delen van desinformatie… (En ja, er staat een heleboel onzin op die site!)
Lange termijn effecten van de vaccinatie kunnen maar beoordeeld worden na een lange termijn… en tijd is nu net wat we niet hadden.
Momenteel tonen de vaccinaties toch grotendeels een positief effect. Ik weet niet of je op een COVID afdeling in een ziekenhuis bent geweest? Ik veronderstel van niet, want anders zou je dergelijke onzin niet delen…
Ik raad je aan toch ook nog eens wat andere info over de vaccinaties op te zoeken, misschien raak je wel nog overtuigd…


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:06.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum