KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Forum Mededelingen (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers) (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=2093)

Frederik 23-05-2021 13:53

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door barty (Bericht 10037853)
Dat is één van de hoofdredenen voor het afhaken van veel leden om mee te doen aan de gesprekken.Sommige leden op dit forum dulden geen tegenspraak en hun wil is blijkbaar wet.Zolang er geen respect is voor iemand anders mening zal het nooit een deftig forum worden.


Dat is iets wat overal speelt.
Daarom is het ook een DISCUSSIE forum hé.

Als admin bij de buren laat ik erg veel toe, omdat iedereen het recht heeft op zijn eigen mening. Maar ... ik wil wel dat die kritiek of respons onderbouwd is én op een respectvolle manier gegeven wordt tov elkaar.

En ... de leden die zich geïntimideerd voelen door de allesweters/bestweters, moeten daarop blijven ingaan hé, daarom dient een forum. Als je zwijgt geef, dan je ze gelijk! ;)

Allez, ik ga nu terug naar mijn kot...
Het ga jullie goed, en ik hoop als ik binnen 14d nog es kom piepen hier een verse, nieuwe start is gemaakt!

Mister Bungle 23-05-2021 18:22

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
even een paar dingen:

- ik ken het forum van zulte waregem en het gaat er meestal genuanceerd aan toe. de mods leveren daar over het algemeen goed werk en laten redelijk wat toe. ik heb er een profiel als zijnde kvk-supporter en ze doen er niet moeilijk over. als je op een normale manier post dan krijg je op een normale manier reactie. Ik lees geregeld de posts van Frederik daar en ik kan er niets verkeerd over zeggen.
- inmiddels ken ik ook in real life de meeste mods en ex-mods van dit forum en ik vind oprecht dat ze zeker niet bijdrage tot censuur of dat ze de meningen in 1 richting willen sturen. de mods waren inderdaad minder aanwezig en hebben minder gepost maar het zou heel flauw zijn om minder activiteit op het forum in hun schoenen te schuiven.
- ik ken petoetie ook van buiten de veekaa meer dan 25 jaar en zeggen dat geld plots een drijfveer zou zijn om door te gaan is een gratuite belediging. ook oa jooten, clary en de veekaa forever ken ik als echte supporters die het beste voorhebben met kvk en erdoor gepassioneerd zijn. dat ik andere mods niet vernoem doet geen afbreuk aan hun werk en hun passie maar ik ken ze gewoon minder.
- dat sommige leden hier niet meer posten omdat andere leden geen tegenspraak zouden dulden vind ik een vreemd en spijtig argument. het heeft me alvast nooit tegengehouden. er zijn hier forumleden die op bepaalde vlakken volledig met mij verschillen, wiens ideeën of uitspraken ik bij momenten verwerpelijk of debiel vind maar we hebben wel onze passie voor kvk gemeen.

anyhow, ik hoop dat dit dan ook enkel een wake up call was en dat er terug meer mensen actief zullen betrokken blijven bij het forum.

Clary 23-05-2021 20:01

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Frederik (Bericht 10037851)
Blij wat we 'als buren' jullie hier ook scherp kunnen houden. :a7:

Ik heb de beheerders kritisch aangepakt (deels om ze wakker te schudden), maar ik wil nu ook eens een groot deel van leden aanspreken. Leden die hier plots toegeven dat ze komen lezen voor het interessante nieuws. Dat is een beetje hetzelfde verhaal als bij betalend lidmaatschap. Als je het wil introduceren is €1 teveel, maar als het forum dreigt te stoppen, dan gooien ze plots met de euro's.

Wat ik wil zeggen is ... als iedereen hoopt dat een andere het nieuws wel zal posten, dan houd het op hé. Want als iedereen denkt zoals het overgrote deel leden, dan komt er helemaal geen nieuws meer. Een forum is een community, en een community draait op de inbreng van de leden. Dus als jullie eigen inbreng wegvalt, en de beheerders doen het ook niet. tjah.

Moraal van het verhaal: de content komt van jullie, als iedereen eens iets post, dan is er voor al de rest zeer veel te lezen. Denk hier maar es over na. ;)

Aan de mods zou ik meegeven: doe eens een grote kuis in de subforums en topics (niet wissen, maar verplaatsen en groeperen), breng wat -basic- structuur, teveel subforums en topics is ook niet goed ... en deactiveer die chatbox onmiddellijk.

@ Frederik. Je privé-bericht werd wel degelijk onderling besproken door ons, excuses als daar geen respons op kwam. Door de animositeit hier, zijn we ook zelf aan de slag gegaan, en de voorstellen die je doet in je laatste paragraaf, werden ook al door ons aangekaart. We gaan hier normaal zelf de komende weken mee aan de slag. Dit al ter info voor de 'gewone' forumleden die hier meevolgen, zo weten ze al een beetje waar zich aan te verwachten.

Clary 23-05-2021 20:06

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door barty (Bericht 10037853)
Dat is één van de hoofdredenen voor het afhaken van veel leden om mee te doen aan de gesprekken.Sommige leden op dit forum dulden geen tegenspraak en hun wil is blijkbaar wet.Zolang er geen respect is voor iemand anders mening zal het nooit een deftig forum worden.

Het is een dunne koord om op te balanceren. In het verleden hebben we hier vaak ingegrepen, maar dat kon op de duur ook niet meer op sympathie rekenen.

Als je het dan wat meer loslaat zoals de afgelopen periode, dan zit je in het andere uiterste.

Die gulden middenweg is soms niet haalbaar.

Al bij al vind ik dat het wel meeviel de afgelopen periode, maar hopelijk kunnen we met actieve topics ook het niveau wat opkrikken, met inderdaad respect voor ieders mening.

intimi 24-05-2021 12:31

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Ik zal het missen. Kwam elke dag eens kijken.

Pille 24-05-2021 12:39

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door intimi (Bericht 10037861)
Ik zal het missen. Kwam elke dag eens kijken.

Je leest het dan blijkbaar niet goed :-)

Ter info: ze doen door...

intimi 24-05-2021 12:43

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Clary (Bericht 10037860)
Het is een dunne koord om op te balanceren. In het verleden hebben we hier vaak ingegrepen, maar dat kon op de duur ook niet meer op sympathie rekenen.

Onverdraagzaamheid op online media is van alle tijden. Een beetje als agressie van achter het stuur van een auto. Mensen zitten in hun cocon en denken dat ze klappen kunnen uitdelen zonder er zelf te incasseren, en dus houden ze zich niet in. De waarheid is anders, natuurlijk, want je kan er online evenveel terugkrijgen dan je er uitdeelt.

Op FB zakt iedereen dan een beetje weg in zijn bubbel en leeft in zijn eigen
waanbeelden. Op zo'n forum als hier kan dat niet, en eigenlijk is dat geen nadeel.

Mehdi 25-05-2021 10:04

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Als ik vandaag het forum open en de chatbox zie.. dan stel ik me serieus vragen bij de toekomst van dit forum. Tuurlijk moet je in discussie kunnen gaan maar sommigen denken dat zij de voetbal hebben uitgevonden.

Na de extra inspanning van de crew om
Voort te bestaan zou ik nu durven oproepen aan alle leden om ook een extra inspanning te leveren naar verdraagzaamheid en respect naar elkaar toe.
Als ik zoals vandaag deze chatbox zie, dan zeg ik sluiten die chatbox ( behalve wedstrijddagen)

Tepelke 25-05-2021 13:41

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door barty (Bericht 10037853)
Dat is één van de hoofdredenen voor het afhaken van veel leden om mee te doen aan de gesprekken.Sommige leden op dit forum dulden geen tegenspraak en hun wil is blijkbaar wet.Zolang er geen respect is voor iemand anders mening zal het nooit een deftig forum worden.

Aleé, test. Ik vind het jammer dat dit forum blijft verder bestaan.:a7:

Frederik 10-06-2021 13:33

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Moh! is dien chatbox hier nu nog altijd actief? :millhouse:

Hopelijk hebben de moderatoren de moed teruggevonden.


Citaat:

Origineel gepost door Frederik (Bericht 10037854)
Dat is iets wat overal speelt.
Daarom is het ook een DISCUSSIE forum hé.

Als admin bij de buren laat ik erg veel toe, omdat iedereen het recht heeft op zijn eigen mening. Maar ... ik wil wel dat die kritiek of respons onderbouwd is én op een respectvolle manier gegeven wordt tov elkaar.

En ... de leden die zich geïntimideerd voelen door de allesweters/bestweters, moeten daarop blijven ingaan hé, daarom dient een forum. Als je zwijgt geef, dan je ze gelijk! ;)

Allez, ik ga nu terug naar mijn kot...
Het ga jullie goed, en ik hoop als ik binnen 14d nog es kom piepen hier een verse, nieuwe start is gemaakt!


Mehdi 11-06-2021 07:50

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Dit hoop ik ook, er is nog 0.0000 gewijzigd aan het forum.
Anderzijds zie ik leden die met een constructieve post het forum wel willen nieuw leven inblazen maar ook daar zie ik amper tot geen reactie op..

Jooten 11-06-2021 09:49

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Mehdi (Bericht 10037886)
Dit hoop ik ook, er is nog 0.0000 gewijzigd aan het forum.
Anderzijds zie ik leden die met een constructieve post het forum wel willen nieuw leven inblazen maar ook daar zie ik amper tot geen reactie op..

De moderatoren doen dit allemaal kostenloos, belangeloos en hebben een fulltime job. Er komt sowieso communicatie omtrent de verdere uitwerking, maar sta ons toe dit op een deftige manier (in schaarse vrije tijd) te kunnen voorbereiden.

Ik weet dat je graag zou toetreden, dit staat sowieso ook nog op agenda maar dergelijke uitspraken zullen het alvast niet vooruithelpen.

Mehdi 11-06-2021 12:53

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Jooten (Bericht 10037888)
De moderatoren doen dit allemaal kostenloos, belangeloos en hebben een fulltime job. Er komt sowieso communicatie omtrent de verdere uitwerking, maar sta ons toe dit op een deftige manier (in schaarse vrije tijd) te kunnen voorbereiden.

Ik weet dat je graag zou toetreden, dit staat sowieso ook nog op agenda maar dergelijke uitspraken zullen het alvast niet vooruithelpen.

Het toetreden hoeft helemaal niet en bij deze trek ik deze vraag ook in. Wat ik hier beschrijf zijn feiten.

TheWildeOscar 11-06-2021 13:41

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Hoe kan ik mijn profiel hier deleten eigenlij, want ik vind die optie niet en heb eigenlijk totaal geen zin meer in dit geëmmer.

Manten 11-06-2021 15:00

Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
 
Citaat:

Origineel gepost door Jooten (Bericht 10037888)
De moderatoren doen dit allemaal kostenloos, belangeloos en hebben een fulltime job. Er komt sowieso communicatie omtrent de verdere uitwerking, maar sta ons toe dit op een deftige manier (in schaarse vrije tijd) te kunnen voorbereiden.

Ik weet dat je graag zou toetreden, dit staat sowieso ook nog op agenda maar dergelijke uitspraken zullen het alvast niet vooruithelpen.

Spijtige lange tenenreactie op een objectieve vaststelling.
Op die manier ontaardt dit hier weer in de kortste keren.


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:05.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum