KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Forum Mededelingen (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Nieuw Forum: ChitChat (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=534)

Webby 27-05-2008 17:31

Nieuw Forum: ChitChat
 
Op aanraden van S-mod Infected zijn we gestart met een nieuwe sectie op dit forum. Het ChitChat gedeelte op dit forum. Dit om het meer en meer off-topic gaan te vermijden. Subforums in deze categorie zijn de volgende:
<TABLE style="FONT-SIZE: 9px; TEXT-TRANSFORM: none; COLOR: darkgray" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" align=center border=0><TBODY><TR vAlign=top><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">Verjaardagen & Felicitaties</TD><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">Forumspellen/Pronostiek</TD></TR><TR><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">Muziek</TD><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">TV, film en series</TD></TR><TR><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">De maatschappij</TD><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">Overige multimedia</TD></TR><TR><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">Voetbalgames</TD><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">FIFA 08</TD></TR><TR><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">Off-Topic</TD><TD style="FONT-SIZE: 10px; TEXT-TRANSFORM: none; WHITE-SPACE: nowrap" width="50%">XXX Corner</TD></TR></TBODY></TABLE>

Gelieve deze secties voornamelijk te gebruiken voor berichten die niks met voetbal te maken hebben. Dankt U!
Mensen die dit forum liever niet zien kunnen gebruik maken van de inklapfunktie.
Mogelijk worden in de toekomst nieuwe berichten niet vertoond bij nieuwe berichten bovenaan het forum.
Louter berichten over KVK zullen daar komen te staan.

Mister Bungle 27-05-2008 17:39

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
de xxx corner met passwoord? wicked

:giggle:

Ceetn 27-05-2008 17:57

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
Mister Bungle en ik gaan voor mod te worden van de xxx corner :woohoo: tzal wa geven

HUYSE 27-07-2008 11:28

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
waarom heeft bakx nog altijd niet bijgetekend?

de vk forever 27-07-2008 11:38

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
Citaat:

Origineel gepost door HUYSE (Bericht 45191)
waarom heeft bakx nog altijd niet bijgetekend?

Waarom zijn de bananen krom?

Deedee 27-07-2008 12:05

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
Citaat:

Origineel gepost door de vk forever (Bericht 45192)
Waarom zijn de bananen krom?

omdat als ze rechtop zouden staan, dan vallen ze om?
:s22:

pietn 27-07-2008 12:18

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
om ook beetje dom te doen:

toen ik geboren werd kon ik kiezen tussen een grote pik of een goed geheugen.
ik kan me niet meer herinneren wat ik gekozen heb...

harmpii 27-07-2008 12:24

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
Citaat:

Origineel gepost door Deedee (Bericht 45195)
omdat als ze rechtop zouden staan, dan vallen ze om?
:s22:

omdat ze groeien naar de zon?

5-0 27-07-2008 12:47

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
Citaat:

Origineel gepost door pietn (Bericht 45197)
om ook beetje dom te doen:

toen ik geboren werd kon ik kiezen tussen een grote pik of een goed geheugen.
ik kan me niet meer herinneren wat ik gekozen heb...

Ik heb horen zeggen dat je vriendin toch niet echt tevreden is ?????
Ze hebben u wat wijs gemaakt tijdens uw geboorte ! :D

B... 27-07-2008 13:30

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
Citaat:

Origineel gepost door HUYSE (Bericht 45191)
waarom heeft bakx nog altijd niet bijgetekend?

Omdat Bakx en zijn manager blijkbaar een opstapclausule willen in zijn contract.
Zoals bij Betremieux zodat hij zonder problemen kan over stappen naar een andere club.
Het Kortrijks bestuur wil er natuurlijk niet op in gaan,een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen.

Gio 27-07-2008 15:32

Re: Nieuw Forum: ChitChat
 
On-topic aub


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:02.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum