KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Forum Mededelingen (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best! (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=1622)

19for ever 26-04-2013 14:36

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Lerre (Bericht 124772)
Hoeveel MB of GB webruimte en dataverkeer is er nodig? Ik denk dat het goeie nieuws niet te lang zal uitblijven :s22: ! Dus de kosten zijn ?600/maand? dit is doenbaar! Ik denk Webby, dat je mij best jou gsmnummer of je contactgegevens geeft om verdere gesprekken te voeren...

Kost dat ? 600/maand en gij vindt dat doenbaar, dure hobby...Chapeau Webby dat ge dat zolang gedaan hebt.

intimi 26-04-2013 15:42

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Kijk eens bij http://how2.be
Ik denk dat je met de middelste van hun drie oplossingen ruim voldoende hebt voor dit forum hier. (40€ / jaar?) Er staat "softaculous" op, dat is een hele collectie software waaruit je in-??n-klik je keuze kan installeren. Joomla, Drupal etc... E?n nadeel: het is me niet duidelijk of je een domeinnaam aan de site kan toewijzen zonder hem daadwerkelijk naar how2 te verhuizen.

kwsc 26-04-2013 16:06

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
kvkfans.be staat bij combell gehost en dat is een van de duurdere (zoniet de duurste) van het land! De website van de band waar ik voor werk staat gehost voor 66 euro per jaar. 10gb webruimte (wat genoeg is voor een kleine 100 forum's als je uw database goed onderhoud) en onbeperkt dataverkeer!

Moi 27-04-2013 13:01

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
De offici?le site wordt ook gehost door Combell. Kan er dan niet ergens samen gepraat worden. Ok?, het forum moet onafhankelijk blijven, maar uiteindelijk is het voor de club toch iet slecht dat Kortrijk ook naast het stadion (en tijdens de week) leeft. Getuige daarvan bvb. de facebookgroep.

Jooten 27-04-2013 13:39

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Lerre (Bericht 124798)
Sorry maar ik vind het raar dat Webby mij helemaal niks laat weten om het forum over te nemen... mijn sponsor en ikzelf beschikken over de nodige bronnen om het forum perfect over te nemen! En ik ben trouwens zelf een fervente Kvk-supporter! :s22:

Heb geduld. Als we er zelf aan uit zijn hoe alles best in elkaar zit in de toekomst, gaan we daar zeker met de juiste mensen over spreken. Je kan niet verwachten dat wij in 2 dagen weten wat er moet gebeuren, en op welke manier we dit best aanpakken.

Webby 27-04-2013 23:50

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Kijk h?, ik heb hostings gehad van 40 to 100 euro.
Hoeveel keer is dit forum toen offline geweest omdat het dataverkeer te hoog was? Veel mensen kunnen daar van getuigen. Sinds ik bij Combell ben, die hosting biedt die rechtreeks gaat gaan we steeds over ons dataverkeer. Sommige hosting is goedkoep maar dan moet je kleine letterkes lezen, met ons dataverkeer hadden we daar vroeger problemen mee. Zeker ompdat het over co-operation hosting gingen die zelf het dataverkeer en servers niet onder kontrole hadden/hebben. Laat u dus niet verleiden door goedkope hosting, ik heb het ook ooit gedaan. En toen lag het forum de helft van tijd offline. Pak daarbij 4 domeinnnamen bij die niet echt van u zijn en je weet genoeg.

Daarom, de crew heb ik het genoegen gegeven om te beslissen en ben zeker dat ZIJ de juiste beslissing gaan nemen. Zo'n proffessionele crew die zo bezig is met de taak van overname van dit forum heb ik nog nooit geweten! Chapeau daarvoor omdat ze allemaal ook met hun hart begaan zijn met dit forum, meer dan ik de laatste tijd zelfs. Het ziet er zelfs heel positief uit als ik hun werk lees. Dus even geduld, alle sollicitaties naar mij toe stuur iuk rechstreeks door naar hun. Webby terk er dus niks meer van aan maar is gerust inzijn crew om te beslissen. Zoals we al zovele jaren doen... Daarom van mlij uit al een pluim voor de crew dat zie die overname op hun willen pakken! Bedankt gasten!

Trouwens, heb een host van 50 gig en iedere maand gaan we daar 100 over zonder probleem. Neem daarbij dat ze voor 200 euro sponsoren dan weet je genoeg. Zoek maar nen beteren zonder 1 moment geen serverprobleem of dataprobleem te hebben.

kwsc 28-04-2013 13:37

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Webby (Bericht 124803)
Kijk h?, ik heb hostings gehad van 40 to 100 euro.
Hoeveel keer is dit forum toen offline geweest omdat het dataverkeer te hoog was? Veel mensen kunnen daar van getuigen. Sinds ik bij Combell ben, die hosting biedt die rechtreeks gaat gaan we steeds over ons dataverkeer. Sommige hosting is goedkoep maar dan moet je kleine letterkes lezen, met ons dataverkeer hadden we daar vroeger problemen mee. Zeker ompdat het over co-operation hosting gingen die zelf het dataverkeer en servers niet onder kontrole hadden/hebben. Laat u dus niet verleiden door goedkope hosting, ik heb het ook ooit gedaan. En toen lag het forum de helft van tijd offline. Pak daarbij 4 domeinnnamen bij die niet echt van u zijn en je weet genoeg.

Total Members:3577
Total Posts:115.679
Total Topics:1220

Beetje vergelijkbaar met dit forum dus en voor 85 USD (66euro). 1 keer problemen gehad in 4 jaar en het was dan nog ons eigen schuld want de jaarlijkse verlenging hadden we vergeten te betalen... Het moet niet altijd duur zijn om goed te zijn ;)

Tepelke 02-05-2013 19:21

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Lerre, ik zou het spijtig vinden moest jij overnemer van het forum zijn. Als KVK dit forum wil beheren zoveel te beter:a28:

Red Philip 02-05-2013 19:53

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Tepelke (Bericht 124948)
Lerre, ik zou het spijtig vinden moest jij overnemer van het forum zijn. Als KVK dit forum wil beheren zoveel te beter:a28:

Beheren dan,hopelijk niet censureren...
Ik heb in ieder geval veel respect voor de ambitie en gretigheid waarmee Lerre aan de slag wil.
Ondernemende jongeren,juist dat hebben we nodig!
Aanmoedigen ipv afbreken,zou ik zeggen.

Webby 03-05-2013 00:22

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Onderhandelingen gaan niet online.
Momenteel is dat ook niet met KVK zoals voorheen geschreven.
De crew heeft het forum met recht en redenen in handen gekregen van mij en mogen gezamelijk een beslissing nemen ivm het verder bestaan.
En wat sommigen mogen denken, ik ben fier en oprecht fier op deze crew hoe ze hun verantwoordelijkheid nemen voor het verder bestaan van dit forum op een bekwame, demokratische manier. Ze bewijzen, ook na herhaaldelijke aanvallen van individuen, een crew met een rood wit hart te zijn en altijd eerlijk te handelen onder mijn vroeger toeziend oog. De grootste spijt die ik zal hebben is, deze crew te moeten ontgoochelen omdat ik me terug trek. 'T is een toffe bende en 't zijn gvd mensen die voor niks hun tijd opofferen om dit forum op niveau te houden zonder dat ze er ene cent aan verdienen. Integendeel, net als ik er uit moeten geven om achteraf verweten te zijn van stront!!!

Als er mensen zijn die daar problemen mee hebben vraag ik mij priv? aan te spreken. Als dit niet kan ga ik die mensen, die denken dat ze ongestraft tussen de lijnen mogen schrijven, op hunzelfde manier laf aanpakken, op de manier waarop de crew soms behandeld word. Het is niet omdat er een naam moderator of gelijk wat achter hun naam staat, ze hun mening niet mogen geven en geen mens zijn h? gvd! Hopelijk is er nu een beetje respect want bans en de waarde staan voor mij hoger op de beurs dan een euro.

Reakties sla ik zo over.

Dank u voor het begrip en respekt!

Tepelke 03-05-2013 13:06

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Red Philip (Bericht 124949)
Beheren dan,hopelijk niet censureren...
Ik heb in ieder geval veel respect voor de ambitie en gretigheid waarmee Lerre aan de slag wil.
Ondernemende jongeren,juist dat hebben we nodig!
Aanmoedigen ipv afbreken,zou ik zeggen.

Misschien eens polsen of Hein geen zin heeft.

intimi 03-05-2013 14:40

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Als ik zie aan welk tempo hier wordt gepost moet het met een lichte linux-oplossing en een bescheiden bandbreedte zeker te maken zijn. Idd, als dit nog tot oktober loopt resten er nog wel enkele maanden om een goed aanbod af te wachten. Als Combell dit echter wil sponsoren vind ik dat je dat niet mag weggooien. Combell is kwaliteit, maar als je voor zo'n kalm forum als dit hier topkwaliteit moet betalen ben je niet goed bezig.

stade 03-05-2013 20:16

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
De huidige beheerders krijgen mijn vertrouwen want KVK-fansite is ??n van de allerbeste !!

Mister Bungle 10-05-2013 11:13

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
lerre, je enthousiasme is schoon maar ze hebben van het begin aangegeven dat ze eerst intern gingen kijken, wat zeer logisch is

|nfected 10-05-2013 11:54

Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
 
Citaat:

Origineel gepost door Lerre (Bericht 125163)
Webby: jij en je crew hebben ook letterlijk geen kans gegeven aan andere partijen inclusief mezelf om het forum over te nemen! Dit is een spijtige zaak, qua comunicatie kunnen jullie ook wel wat bijleren. Het zijn precies dezelfde mensen die hier admin spelen en bestuurslid zijn bij Kvk... Je had toch eens iets kunnen laten weten op mijn mails / berichten ?

Maar toch... lang leve KVK !!! :image: (desondanks dat iemand anders wellicht de sterkste kaarten in handen had)

Waarom zouden we kansen moeten geven aan anderen als iedereen wilt verder doen binnen dezelfde ploeg. Trouwens de communicatie was duidelijk, is niet aan ons dat je in uw enthousiasme het blijkbaar niet deftig hebt gelezen.

Er stond duidelijk huidige ploeg krijgt voorrang en geen snelle beslissingen worden genomen, dus houdt de communicatie steken maar voor uzelf.

En ik zou zo graag eens weten wat uw sterke kaarten zijn, uw enthousiasme dat je hier aanhaalt? In al uw posts blijkt dit eerder een nadeel dan een voordeel te zijn. Uw hosting? Wel je mag gerust zijn we gaan een deal aan met 1 vd beste en grootste hosting bedrijven in de wereld :) Ik denk dat uw hosting zeker niet beter zal zijn :)

Maar niet getreurd, wie weet komt dit binnen enkele jaren terug ter sprake.


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:10.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum