inloggen
iedere keer als ik nu op de site kom moet ik opnieuw mijn login en pass ingeven
nochtans al opnieuw opgeslagen bij mijn favorieten maar helpt niet weet iemand de reden daarvoor en een oplossing dank bij voorbaat |
Re: inloggen
vakje herinner mij aanvinken eerstvolgende keer?
|
1. zoals allaertmatti zegt moet je zeker het vinkje "herinner mij" aanzetten als je je wilt inloggen
2. tweede wat je kan doen is eens je cookies verwijderen voor internet explorer doe je dit via tools > delete browsing history > delete cookies (stuur me een 'private message' indien je wilt weten hoe je enkele de cookies voor het kvkforum wilt verwijderen + geef op welke browser/versie/taal je gebruikt) 3. ik heb gelezen dat door de installatie van de versie 3.8.4 problemen kunnen zijn met het inloggen ... ik kijk vanavond of hiervoor een oplossing reeds bestaat (meer info volgt hier) |
Of misschien staat er in uw browser aangevinkt dat de cookies iedere keer automatisch worden verwijderd bij het afsluiten van je browser.
Dat even controleren en uitvinken. |
Citaat:
|
tehredsider,
ik heb nog een aanpassingske gemaakt in de config van het forum kan je aangeven of hiermee het probleem is opgelost ? welke url typ je in om naar het forum te gaan ? http://kvkfans.be/kvkforum ? alvast bedankt ! zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben ? |
Citaat:
zo te zien is het probleem hier opgelost |
Cookie-probleempje zeker? Een cookie van kvkforum.be is geen cookie van kvkfans.be, als je op de ene url het vinkje zet en je gaat verder met de andere, dan is het vinkje gaan vliegen. ;-)
|
Citaat:
|
graag gedaan !
bedankt ook om hier te melden dat het opgelost is en wat jullie hebben gedaan het kan maar een hulp zijn voor de rest ook |
Als de cookies te oud zijn kan men inlog problemen ondervinden, best is dan eens de cookies te verwijderen en opnieuw inloggen met vinkje _ dit is meestal terug opgelost.
(ook nog ondervonden op andere sites) |
Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
is er iets veranderd aan het forum ?
sedert gisteren heb ik problemen om de website te zien vanaf mijn gsm ik log in en toch zie ik de chat of onderwerpen niet. het is net alsof hij het inloggen niet accepteert. op mijn pc lukt het wel. nog iemand problemen ? |
cookies verwijderd en forum terug toegankelijk op mijn gsm
merci |
wat ik wel merk is dat het forum - op mijn gsm dan toch - gigantisch breed is geworden
nog iemand dit probleem ? |
Al geruime tijd geen chatbox meer zichtbaar noch via IE noch via Mozilla.
|
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:44. |
Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum