Re: Kvkfans.be in het frans ?
als je kan kiezen tss vlams en frans is da toch ideaal?
Don't forget gasten: in vak I staan toch redelijk wa franstaligen die speciaal vo Jimmy en Cedric komen kijken. En seffens nog wa meer voo de frans/algerijnse nieuwkomers. Dus peiz ik, da zoe nie slecht zin moest je knn kiezen tss vlams of frans. |
Citaat:
dit geeft volledig weer hoe ik erover denk. het kan absoluut geen kwaad om franstalige supporters aan te trekken. het is natuurlijk wel zo dat een franstalige gedeelte optimaal gezien gewoon zou moeten te vinden zijn op de offici?le site. aangezien de offic. site echter op niet veel trekt (en dan heb ik het nog niets eens over het feit dat hij spuuglelijk is) kan kvkfans(forum) een goed alternatief zijn. ik ben wel trouwens heel erg benieuwd wat de site stats zijn voor de offici?le site en kvkfans, ik denk dat men wel zou kunnen verschieten van verschil in bezoekers |
KVKfans heeft gemiddeld zo'n 300 unieke bezoekers per dag, de offici?le site zo'n 2100
|
hmm dacht wel dat kvkfans een pak meer bezoekers had dan de offici?le
|
Citaat:
|
Citaat:
kzoe zeggen: iets in den aard van kvkfans.be |
zie hier de oplossing:
http://translate.google.be/translate...%3Dfr%26sa%3DG en zeggen dat het mij maar 5 seconden heeft gekost om alles te vertalen. |
Schone vertaling, haha!!!!!!!!!!!
|
k v k f R a n s . b e ! ! !
|
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:28. |
Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum