PDA

Bekijk de volledige versie : KVK Forum opnieuw een jaar in zee dankzij Combell!


Webby
10-08-2012, 00:25
Beste leden/bezoekers,

Dankzij website/hosting firma Combell (die tevens sponsor is van KVK) zijn we opnieuw zeker van een jaartje KVK Fans Forum! Dankzij een flinke sponsoring maakt het mij, onze crew en uiteraard onze leden gemakkelijk te genieten van ons supportersforum waarvoor veel dank!
De kwaliteit en service dat Combell ons biedt maakt ons mede mogelijk om dit supportersforum niet enkel ??n van de beste en meestbezochte maar ook kwalitatief als top in Belgi? te zijn. Net zoals onze club gaan we er op vooruit! Daarom bedankt allen die KVK een warm hart toedraagt en ook http://www.combell.com/nl .

Persoonlijk moet ik ook dit kwijt:
Ik heb al tiental jaren ervaring met hosting van websites. Heb er ook al tientallen gehad maar de kwaliteit die Combell ons al jaren aangeboden heeft is het beste, maar echt het beste wat ik ooit kon krijgen. De kwaliteit, de snelheid, de service, de samenwerking, dataverkeer, servers, etc... Teveel om op te noemen!
Een aanprijzing voor iedereen die iets wil aanbieden op het internet! Vandaar ook mijn persoonlijke dank en aanraden aan mensen die op zoek zijn naar hosting!

witzwart
11-08-2012, 09:28
merci combell merci combell merci!:)

Morenito
11-08-2012, 10:12
Mooi zo, blijft een leuk forum! Thx

Patje-Redfan
11-08-2012, 10:16
Thanks Compbell :woohoo:

Rated-R
11-08-2012, 11:40
Thanks combell en Webby:sm6:

flea0017
11-08-2012, 11:43
Thank you! May the kindness you so freely give to others be multiplied tenfold in your life...